اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار عربستان سعودی به اسرائیل درباره حمله احتمالی به ایران



هشدار عربستان سعودی به اسرائیل درباره حمله احتمالی به ایران

ریاض همچنین در این پیام، تهدید کرده است در صورت ورود هواپیماهای جنگی اسرائیل به آسمان عربستان، با مقابله این کشور روبه رو خواهند شد.عربستان سعودی به اسرائیل درباره استفاده از آسمان این کشور در حمله هوایی احتمالی به ایران، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت در عنوان نخست خود نوشت: عربستان سعودی از طریق آمریکا، پیامی را به اسرائیل ارسال کرده است. در این پیام آمده است دولت عربستان سعودی به هواپیماهای جنگی اسرائیل اجازه نخواهد از خاک این کشور برای حمله احتمالی به تاسیسات هسته ای ایران ، عبور کنند.

ریاض همچنین در این پیام، تهدید کرده است در صورت ورود هواپیماهای جنگی اسرائیل به آسمان عربستان، با مقابله این کشور روبه رو خواهند شد.

شماری از مقامات اسرائیلی تاکنون درباره احتمال اقدام نظامی اسرائیل علیه تاسیسات هسته ای ایران سخن به میان آورده بودند اما اختلافات گسترده ای درباره این موضوع میان مقامات ارشد نظامی امنیتی و سیاسی اسرائیل وجود دارد.

تهران بارها ضمن تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای اش، درباره هر گونه اقدام نظامی تل آویو علیه تاسیسات هسته ای ایران هشدار داده است.

اسرائیل قبل از این با انجام حملات هوایی تاسیسات هسته ای عراق و سوریه را نابود کرده بود./عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
پاسخ ایران به حمله احتمالی اسرائیل ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار به غرب درباره پیامد فاجعه‌بار حمله احتمالی اسرائیل علیه ایران





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اردوغان در گفتگو با سی.ان.ان:

هشدار به غرب درباره پیامد فاجعه‌بار حمله احتمالی اسرائیل علیه ایران

نخست وزیر ترکیه در گفتگو با یک شبکه آمریکایی با هشدار درباره پیامدهای فاجعه بار ماجراجویی احتمالی رژیم صهیونیستی علیه ایران بر صلح آمیز بودن فعالیتهای هسته ای کشورمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "رجب طیب اردوغان" در گفتگوی تلویزیونی با شبکه سی ان ان که امروز منتشر شده، اظهار داشت : حمله اسرائیل علیه ایران عملی نمی شود. چون  احتمالات در این باره تو خالی است و دلیلی برای وقوع آن وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هر گونه حمله به ایران، عواقب فاجعه باری برای خاورمیانه دارد، افزود: معتقدم ایران توانمندی های فعلی خود را در موضوع هسته ای در راستای دستیابی به تسلیحات اتمی قرار نداده است.

به گزارش القبس ، نخست وزیر ترکیه با اشاره به تلاشهای ترکیه و برزیل در سال 2010 برای حل اختلافات ایران و کشورهای غربی در موضوع هسته ای ایران، افزود: اگر این تلاشها با موفقیت همراه می شد، ایران به تولید اورانیوم غنی شده برای استفاده در نیروگاههای هسته ای اش، روی نمی آورد و همه نیازهای خود را در این زمینه از غرب تامین می کرد.

اردوغان همچنین با اشاره به زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی، آن را تهدیدی برای ثبات کل منطقه ارزیابی کرد./مهر