اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار شیخ الازهر درباره سفرهای مصری ها به ایران



اخبار,اخبارسیاست  خارجی  ,شیخ الازهر

یک مقام عالی رتبه در وزارت اوقاف مصر، اعلام کرد این وزارتخانه تحقیقات گسترده ای را درباره رواج برپایی آداب و رسوم مذهب شیعه در مساجد برخی شهرهای مصر، آغاز کرده است.

الشرق الاوسط نوشت شیخ الازهر باردیگر درباره سفر به ایران به اساتید این دانشگاه و مبلغان مذهبی هشدار داد.

به گزارش «تیک»؛ یک مقام عالی رتبه در وزارت اوقاف مصر، اعلام کرد این وزارتخانه تحقیقات گسترده ای را درباره رواج برپایی آداب و رسوم مذهب شیعه در مساجد برخی شهرهای مصر، آغاز کرده است.

منابع آگاه در این خصوص گفتند رواج «تردید برانگیز» برپایی آداب و رسوم مذهب شیعه، احمد الطیب، شیخ الازهر را نگران کرده و باعث شده است، وی بیشتر برنامه های خود را در ماه رمضان به هشدار دادن درباره جذب جوانان به مذهب شیعه اختصاص دهد.

به گفته منابع، احمد الطیب، باردیگر درباره سفر به ایران به اساتید دانشگاه الازهر، مبلغان و ائمه وزارت اوقاف مصر هشدار داد. 

 

 اخبار  سیاست  خارجی  -  تیک


ویدیو مرتبط :
انتقاد نویسنده مصری از اهانت های شیخ الازهر به تشیع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست شیخ الازهر از مراجع تقلید ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مراجع تقلید ایران

 

اخبار سیاست خارجی - درخواست شیخ الازهر از مراجع تقلید ایران

شیخ الازهر از مراجع عظام ایران و عراق خواست تا فتوایی را مبنی بر حرام دانستن سب صحابه صادر کنند.

به گزارش ایسنا احمد الطیب در دیدار با خضیر الخزاعی، معاون رییس‌جمهور عراق و هیات همراهش از مراجع دینی ایران و عراق خواست تا فتواهای روشن و صریحی را در خصوص حرام بودن و جرم دانستن سب صحابه صادر کنند.

بنابر گزارش دارالخلیج - چاپ امارات، وی هم‌چنین توقف تلاش‌ها برای انتشار مذهب (تشیع) را خواستار شد و آن را شرطی برای برگزاری نشست گسترده علمای دین برای تحقق نزدیکی، تفاهم و همکاری مشترک به نفع اسلام و مسلمانان دانست. 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا