اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار سرکنسولی ایران در دوبی به ایرانیان


سرکنسولی ایران در دوبی به ایرانیان نسبت به خرید املاک در امارات هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: سرکنسولی ایران در دوبی به ایرانیان نسبت به خرید املاک در امارات هشدار داد.

سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخیرا برخی شرکت‌ها از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان اقدام به تبلیغ فروش املاک در امارات عربی متحده نموده‌اند.

 با توجه به تجربیات گذشته و ضرر و زیان‌های به بار آمده برای پاره‌ای از هموطنانی که در گذشته اقدام به خرید ملک در امارات نموده‌اند، توصیه می‌نماید قبل از هر اقدامی در این زمینه به نکات زیر توجه کنید:

1- از طرق مقتضی از جمله مشورت با کارشناسان معتبر املاک در امارات، از صلاحیت و اعتبار شرکت طرف قرارداد اطمینان حاصل نمایند.

2- با مشاوران حقوقی در زمینه انعقاد و امضاء هرگونه قراردادی تبادل نظر به عمل آورند.

3- از بخش‌های اجتماعی و اقتصادی سرکنسولگری و سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده راهنمایی‌های لازم اخذ شود.

طی چند سال گذشته صدها تن ایرانی با خرید املاک در دوبی و شارجه در دام کلاهبرداران قرار گرفتند و باعث خسارت میلیارد درهمی آنان شد.


ویدیو مرتبط :
هشدار جدی در مورد وضعیت سلامتی ایرانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات حمله به اتوبوس ایرانی در ترکیه/ هشدار سفیر ایران به ایرانیان برای سفر به ترکیه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جزییات حمله به اتوبوس ایرانی در ترکیه/کشته‌شدن کمک‌راننده و زخمی‌شدن ۴نفر

پیش از ظهر امروز نظامیان پ.‌ک‌.ک اقدام به مسدود کردن راه‌ مواصلاتی استان آکری واقع در شرق ترکیه کرده که در این درگیری یک سرباز ترک کشته شده و بر اثر تیراندازی به اتوبوس ایرانی یک شهروند ایرانی کشته و 4 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

امروز در حمله و تیراندازی افراد ناشناس به یک اتوبوس مسافربری ایرانی در خاک ترکیه در جاده «دوغوبایزید» به «وان» یک نفر کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

براساس این گزارش، مقارن ساعت 11:30 به وقت محلی آنکارا نظامیان پ.‌ک‌.ک اقدام به مسدود کردن راه‌ مواصلاتی استان آکری واقع در شرق ترکیه کرده که در این درگیری یک سرباز ترک کشته شده و بر اثر تیراندازی به اتوبوس ایرانی یک شهروند ایرانی (کمک راننده) کشته و 4 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

علیرضا بیکدلی سفیر ایران در ترکیه در این باره عنوان کرد: اتوبوس و مسافران آن به شهر وان منتقل و هموطن مجروح تحت مداواست. در این حمله دو کامیون ترکیه به آتش کشیده شده است. این روزها اتفاقات مشابه در مناطق شزقی و جنوبی ترکیه بطور مکرر گزارش می شود. مراقب باشید.

 -------------------------------

هشدار سفیر ایران به ایرانیان برای سفر به ترکیه

 

علیرضا بیگدلی در صفحه شخصی فیسبوک خود نوشت: در حمله و تیراندازی افراد ناشناس به یک اتوبوس مسافربری ایران در خاک ترکیه در جاده دوغوبایزید به وان، یک مسافر به نام داوود قان زخمی شد.

وی در ادامه با بیان این‌که اتوبوس و مسافران آن به شهر وان منتقل شدند، نوشت: هموطن مجروح تحت مداواست.

سفیر کشورمان در آنکارا ادامه داد: در این حمله دوکامیون ترکیه به آتش کشیده شده است.

وی با بیان این‌که این روزها اتفاقات مشابه در مناطق شرقی و جنوبی ترکیه به طور مکرر گزارش می‌شود به هموطنان هشدار داد که - در صورت سفر به این مناطق - مراقب باشند.

 

اخبار سیاست خارجی - فارس،ایسنا