اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار سازمان هواشناسی کشور


سازمان هواشناسی طی اخطاریه ضمن اعلام پیش‌بینی آبگرفتگی در معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این نواحی، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی را ضروری دانست.

خبرگزاری ایسنا: سازمان هواشناسی برای روزهای آینده افزایش ابر ، وزش باد و رگبار و رعدوبرق در نواحی شرق و جنوب سرق کشور را پیش‌بینی کرد.

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان و در روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط استانهای کرمان ، هرمزگان، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان ، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ، افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی طی اخطاریه ضمن اعلام پیش‌بینی آبگرفتگی در معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این نواحی، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی را ضروری دانست.

بر این اساس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر ، وزش باد و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد و در دو روز آینده در استانهای ساحلی خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌گردد. لازم به ذکر است که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بارش در استان مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
سوتی سایت سازمان هواشناسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازمان هواشناسی هشدار داد: احتمال وقوع سیلاب در ۸ استان کشور



اخبار,اخباراجتماعی, پیش‌بینی وضعیت هوا

  مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: فردا شدت بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و شمالی، موجب سیلابی شدن رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی خواهد شد

 احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شنبه افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد در پاره‌ای نقاط شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، دامنه‌های البرز و سواحل شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی، بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش نسبی دما در استان های واقع در حاشیه دریای خزر، شمال شرق، شمال غرب و ارتفاعات البرز رخ خواهد داد.

وظیفه تاکید کرد: شنبه شدت بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان و یکشنبه شدت بارش در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان است که احتمال آب گرفتگی معابر عمومی در شهرها، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های محلی وجود دارد.


 اخبار اجتماعی  - نسیم