اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار دل‌ پیرو به توز در مورد شماره 10


اسطوره باشگاه یوونتوس در مورد پیراهن شماره ۱۰ این تیم به کارلوس توز هشدار داد.

خبرگزاری فارس: کارلوس توز چندی پیش و با امضای قرارداد با یوونتوس راهی این تیم شد. سران این باشگاه پیراهن شماره 10 که زمانی متعلق به میشل پلاتینی و الساندرو دل پیرو بود را به وی دادند.

دل پیرو که اکنون در باشگاه سیدنی لیگ استرالیا بازی می‌کند به توز هشدار داده که از این شماره مانند یک خزانه حفاظت کند.

«از توز به خاطر صحبت‌های مهربانانه‌اش در مورد من سپاسگزاری می‌کنم. امیدوار هستم او پیراهن شماره 10 یوونتوس را با علاقه زیادی به تن کند. این پیراهن مانند یک خزانه است که باید از آن محافظت شود.»

هشدار دل‌ پیرو به توز در مورد شماره 10

دل پیرو در ادامه تاکید کرد یوونتوس همچنان به عنوان گزینه نخست قهرمانی در فصل پیش رو است.

«یوونتوس گزینه نخست قهرمانی در سری A است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز می‌تواند همه تیم‌های بزرگ را به چالش بکشد.»

دل پیرو بین سال‌های 1993 تا 2012 برای بانوی پیر به میدان رفت و 290 گل در 705 دیدار برای این تیم به ثمر رساند. او به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ و اسطوره‌ای در تاریخ این باشگاه به یاد آورده می‌شود.

او همچنین برای تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز 91 بار به میدان رفت و 27 گل نیز وارد دروازه حریفان کرد.

هشدار دل‌ پیرو به توز در مورد شماره 10


ویدیو مرتبط :
جاذبه فوتبال - 10 گل برتر دل پیرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل‌پیرو: شماره 10 یووه برازنده پوگبا نیست


اسطوره بیانکونری هافبک فرانسوی این تیم را در حدی نمی‌داند که وارث پیراهن بزرگان این تیم باشد.

خبرگزاری تسنیم: آلساندرو دل‌پیرو در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا تأکید کرد که پل پوگبا را همتراز دیگر ستارگانی که پیش از او پیراهن شماره 10 یوونتوس را به تن کرده‌اند، نمی‌بیند.

دل‌پیرو که خود در دوران بازیگری‌اش پیراهن شماره 10 یوونتوس را به تن می‌کرد، اظهار داشت: زمانی که درباره پیراهن شماره 10 یوونتوس صحبت می‌کنیم، تصویر یک بازیکن کامل در ذهن‌مان نقش می‌بندد. اکنون اما پوگبا هنوز یک بازیکن کامل نشده است و یک شماره 10 غیرمعمولی است. البته باید به او زمان و فرصت داد تا بیش از این رشد کند.

دل‌پیرو با اشاره به وضعیت یوونتوس در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و شانس آن برای تکرار افتخاری که فصل گذشته کسب کرد (صعود به بازی پایانی) تأکید کرد: من بعید می‌دانم که یوونتوس شانسی برای بازگشت به فینال لیگ قهرمانان داشته باشد. در حال حاضر باید گفت که بایرن مونیخ و بارسلونا دست نیافتنی هستند، اما چه کسی می‌داند، شاید آنها هم اُفت کنند.

باخت شب گذشته یوونتوس در خانه سویا سبب سقوط این تیم به رده دوم جدول گروه D لیگ قهرمانان اروپا شد و این بدان معناست که بانوی پیر در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها باید با یکی از تیم‌های صدرنشین (به استثنای منچسترسیتی) روبه‌رو شود.