اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار درباره ورود بدون روادید به مرز مهران


رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ورود زوار عتبات عالیات بدون روادید به مرز مهران جز سرگردانی نتیجه‌ای ندارد.

خبرگزاری فارس: سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت ظهر امروز در جریان بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر روزانه شماری از زوار به مرز مهران برای سفر به کشور عراق مراجعه دارند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته 50 هزار ویزا در کنسولگری عراق در کرمانشاه صادر شده است، ادامه داد: ورود زوار عتبات عالیات بدون روادید به مرز مهران به جز سرگردانی نتیجه‌ای ندارد.

این مسئول به زوار اربعین حسینی به صراحت اعلام کرد که بدون ویزا به مرز مراجعه نکنند چرا که از خروج آنها بدون داشتن روادید جلوگیری خواهد شد.

اوحدی با بیان اینکه رایزنی‌هایی با مقام‌های عراقی برای راه‌اندازی کنسولگری عراق در مرز مهران صورت گرفته است، تصریح کرد: اکنون با توجه به حجم بسیار زیاد تردد زوار از این خروجی بین‌المللی امیدواریم هرچه زودتر این دفتر در ایلام یا مهران ایجاد شود تا زمینه تردد زوار به سهولت صورت پذیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات در مرز مهران اندیشیده شده به طوریکه 45 کامیون حامل بطری‌های آب از سوی خیرین به منظور رفاه حال زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین اهدا شده است.

وی ادامه داد: افزون بر این، 150 دستگاه اتوبوس در آستانه اربعین حسینی برای انتقال زوار به داخل کشور عراق در نقاط مرز مستقر می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
‫سرطان در مرز هشدار؛ مسیولان چاره‌اندیشی کنند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پلیس به زائران عتبات عالیات/ بازداشت سه کلاهبردار ویزا در مرز مهران



اخبار,اخبار اجتماعی ,پرونده کلاهبرداری

 

اخبار اجتماعی - هشدار پلیس به زائران عتبات عالیات/ بازداشت سه کلاهبردار ویزا در مرز مهران

فرمانده انتظامی استان "ایلام" با اشاره به دستگیری سه کلاهبردار در پایانه مرزی مهران به زائران عتبات عالیات توصیه کرد، برای سفر به کشور عراق ویزا را از مراجع قانونی تهیه کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی در این باره گفت: در روزهای اخیر تعداد زائران حسینی برای تشرف به عتبات عالیات در کشور عراق در پایانه مرزی مهران به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم صدور ویزا در استان ایلام و از سوی دیگر عدم پذیرش زائران بدون روادید توسط کشور عراق ، متاسفانه عده ای از وضعیت موجود سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از زائران می کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل بر ورود و خروج ها در مرز مهران صبح امروز موفق شد سه کلاهبردار حرفه ای را دستگیر کند. این کلاهبرداران با سوء استفاده از احساسات زائران اقدام به کلاهبرداری و گرفتن مبالغی هنگفت از زائران با وعده اخذ ویزا برای آن ها می کردند.

سردار دولتی به زائران توصیه کرد: برای سفر به کشور عراق بایستی ویزا را از مراجع قانونی اخذ کنند.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین