اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار درباره نفوذ داعش در خاک آمریکا


«اریک پری» فرماندار ایالت تگزاس آمریکا درباره این احتمال که تروریست های داعش از طریق مرز با مکزیک به خاک آمریکا نفوذ کرده باشند، هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: «اریک پری» فرماندار ایالت تگزاس آمریکا درباره این احتمال که تروریست های داعش از طریق مرز با مکزیک به خاک آمریکا نفوذ کرده باشند، هشدار داد.

شبکه خبری روسی ˈراشاتودیˈ گزارش داد؛  فرماندار تگزاس ورود نیروهای وابسته به داعش و یا سایر گروه های تروریستی به خاک آمریکا را یک ˈاحتمال بسیار واقعیˈ خواند.

پری که دیروز (پنجشنبه) در ˈبنیاد هریتیجˈ در پایتخت آمریکا سخنرانی می کرد، وضعیت امنیتی مرزهای این کشور را نامناسب توصیف کرد و ضمن تاکید بر ضرورت اقدام فوری برای ممانعت از ورود تروریست ها به خاک امریکا، گفت که هر چند شواهد روشنی در دست نیست، اما این احتمال هم وجود دارد که افرادی از گروه تروریستی داعش و یا سایر گروه های تروریستی موفق شده باشند به کشور نفوذ کنند.

فرماندار تگزاس همچنین از دولت آمریکا خواست که به افزایش شمار نیروهای امنیتی برای رصد وضعیت مرزها اکتفا نکند و برای تقویت نظارت، پهپادها را هم به کار گیرد.


ویدیو مرتبط :
رئیس دستگاه قضا و هشدار به جریان سازی و نفوذ آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار سیسی به آمریکا در مورد داعش



اخبار,اخباربین الملل,عبدالفتاح السیسی


 اخبار بین الملل  - هشدار سیسی: رفراندوم کردستان موجب فروپاشی فاجعه امیز عراق می شود/به آمریکا در مورد کمک به داعش هشدار داده بودم/اینها عربستان را هم هدف خواهند گرفت

عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر در مورد رفراندوم استقلال منطقه کردستان عراق هشدار داد.

به گزارش «تیک»، سیسی روز یکشنبه به جمعی از خبرنگاران محلی گفت چنین رفراندومی باعث شروع فروپاشی «فاجعه آمیز» عراق و تبدیل آن به کشورهای کوچک می شود که اکنون با حمله یک گروه افراطی سنی روبرو است.

مسعود بارزانی، رئیس منطقه خودمختار کردستان عراق روز پنچشنبه به پارلمان این منطقه دستور داد برای برگزاری رفراندوم استقلال آماده شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، به نقل از خبرگزاری مصری خاورمیانه، سیسی همچنین گفت به آمریکا و اروپا درباره جاه طلبی های گروه تروریستی «دولت اسلامی» که پیشتر با نام «دولت اسلامی عراق و شام» خود را معرفی می کردند، هشدار داده و گفت آنها برای بدست گرفتن کنترل مصر نقشه داشتند.

رئیس جمهوری مصر گفت: «من به ایالات متحده و اروپا در مورد فراهم کردن هر نوع کمک به آنها هشدار داده بودم و به این کشورها گفته بودم که آنها (پیکارجویان) از سوریه بیرون می آیند تا عراق و سپس اردن و بعد عربستان سعودی را هدف قرار دهند.»
 اخبار بین الملل - تیک