اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار درباره حمله تروریستی جدید در اروپا


یک مقام امنیتی دولت سوئیس نسبت به وقوع حملات تروریستی بیشتر در کشورهای اروپایی هشدار داده است.

خبرگزاری مهر: یک مقام امنیتی کشور سوئیس اعلام کرده است که تهدیدات بیشتری متوجه کشورهای اروپایی است.

گای پارملین رئیس اداره فدرال دفاعی سوئیس می گوید حملات مشابه بروکسل در اروپا اتفاق خواهد افتاد و کشورهای اروپایی باید منتظر حملات تروریستی بیشتری باشند.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از کشورهای اروپایی عملیات های نظامی امنیتی بسیاری در سطح شهرها انجام می دهند که ممکن است تعداد زیادی از مظنونین دستگیر شوند.

پارملین افزود: در حال حاضر سرویس های اطلاعاتی و پلیس اروپا تهدیدهای متعددی را شناسایی و خنثی کرده اند.

گفتنی است در حال حاضر دولت سوئیس در فرودگاهها و ایستگاههای قطار این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده است.


ویدیو مرتبط :
گروه تروریستی الاهوازیه کیست؟ (عامل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز چ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پلیس اروپا در مورد احتمال حمله تروریستی داعش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر آژانس پلیس اروپا موسوم به "یوروپُل" هشدار داد، تروریستهای داعش ممکن است دست به حملات تروریستی بزرگی در اروپا بزنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتینک، راب واینرایت، مدیر آژانس پلیس اروپا اعلام کرد، انتظار می‌رود که داعش و سایر گروه‌های تروریستی حمله‌ای را در جایی دیگر از اروپا صورت داده و شمار زیادی از غیرنظامیان را هدف قرار دهند.

وی افزود که اروپا برای اولین بار طی 10 سال گذشته با بزرگترین تهدید تروریستی مواجه شده و این حملات می‌توانند نه تنها از طریق گروه‌های تروریستی بلکه از طریق تروریست‌ها به صورت فردی نیز صورت گیرند.

این اظهارات مدیر یوروپل در حالی مطرح شده که از زمان حمله داعش به پاریس در تاریخ 13 نوامبر که منجر به کشته شدن 130 تن شد، کشورهای اروپایی اقدام به افزایش تدابیر امنیتی نموده‌اند.

 

اخبار بین الملل - ایسنا