اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار جدی به مردم درباره یک پیامک


وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای با هشدار به مشترکان تلفن همراه اعلام کرد: اخیرا پیامک هایی با مضمون قرعه کشی خوش حسابی به برخی از مشترکان ارسال شده که ارسال این پیامک ها تنها با اهداف سودجویانه و فرصت طلبانه بوده و کلاهبرداری است.

واحد مرکزی خبر: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای با هشدار به مشترکان تلفن همراه اعلام کرد: اخیرا پیامکی با مضمون قرعه کشی خوش حسابی به برخی از مشترکان ارسال شده که ارسال این پیامک ها تنها با اهداف سودجویانه و فرصت طلبانه بوده و کلاهبرداری است.

در این اطلاعیه همچنین آمده است : به تازگی برخی از مشترکان تلفن همراه پیامکی مبنی بر «مشترک گرامی در راستای مسابقه 22 بهمن شما برنده جایزه نقدی شده اید» دریافت کرده اند که هیچ گونه ارتباطی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نداشته و ارسال چنین پیامک هایی تخلف آشکار است.

مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مشترکان تلفن همراه هشدار داده است که با دریافت چنین پیامک هایی هیچ گونه اقدامی صورت ندهند.


ویدیو مرتبط :
فراپیامک - هشدار جدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار جدی درباره پیامک کسر خلافی


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: ارسال پیامک از سامانه پیامکی 30005151 مبنی بر ارسال کد VIN جهت کسر خلافی صورت وضعیت تخلف رانندگی شهروندان از سوی پلیس راهور صورت نگرفته و کذب است.

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: ارسال پیامک از سامانه پیامکی 30005151 مبنی بر ارسال کد VIN جهت کسر خلافی صورت وضعیت تخلف رانندگی شهروندان از سوی پلیس راهور صورت نگرفته و کذب است.
 
سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، به ارسال پیامک کذب از یک سامانه و کسب خلافی خودرو خبر داد.
 
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور تصریح کرد‌:‌ ارسال پیامک از سامانه پیامکی 30005151 مبنی بر ارسال کد VIN جهت کسر خلافی صورت وضعیت تخلف رانندگی شهروندان از سوی پلیس راهور صورت نگرفته است.
 
این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به شهروندان توصیه کرد: از دادن اطلاعات اختصاصی خودروی خود به غیر خودداری کنند.
 
سرهنگ رحمانی خاطر نشان کرد:‌ این سامانه یکسال است که در اختیار پلیس راهور نیست و تلاش برای ردیابی عامل اصلی این پیامک‌ها آغاز شده است.