اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار بی سابقه آمریکا به اسرائیل: همدست شما در حمله به ایران نخواهیم بود



هشدار بی سابقه آمریکا به اسرائیل: همدست شما در حمله به ایران نخواهیم بود

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، که در گذشته نیز علیه رویکرد یک جانبه اسرائیل هشدار داده بود،‌ از مرحله هشدار فراتر رفته و در بیان مخالفت با انجام تهاجم نظامی علیه ایران صراحت و جدیت بیشتری در پیش گرفته است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب  : یک مقام بلندپایه آمریکا در اظهارنظری بی سابقه، نسبت به حمله اسرائیل به ایران هشدار داد.

ژنرال دمپسی در گفت و گو با روزنامه انگلیسی گاردین، گفته «اگر اسرائیل به چنین اقدامی دست بزنند، مایل نیستم همدست شان در این حمله باشیم»

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در ادامه می افزاید اگرچه تهاجم اسرائیل پروژه ایران را به تعویق خواهد انداخت،‌ اما آن را از بین نخواهد برد و اقدام نظامی یک جانبه منجر به ازهم پاشیدن ائتلاف قدرتمند بین المللی ای خواهد شد که امروز تحریم های شدید را علیه ایران به مرحله اجرا در آورده است.

رویترز در این مورد ، با اشاره به «هشدار آنگلا مرکل به نتانیاهو در مورد حمله به ایران» می نویسد به نظر می رسد این هفته ژنرال مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، که در گذشته نیز علیه رویکرد یک جانبه اسرائیل هشدار داده بود،‌ از مرحله هشدار فراتر رفته و در بیان مخالفت با انجام تهاجم نظامی علیه ایران صراحت و جدیت بیشتری در پیش گرفته است./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
حمله اسرائیل و آمریکا به ایران ؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا به اسرائیل درباره حمله به ایران هشدار داد





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آمریکا به اسرائیل درباره جمله به ایران هشدار داد

واشنگتن بار دیگر با هشدار به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد هر گونه اقدام نظامی علیه ایران به لغو توافقنامه های صلح میان اسرائیل با مصر و اردن منجر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد: آمریکا اخیرا به اسرائیل هشداری با این مضمون داده که "اگر به ایران حمله کنید موجبات لغو تمام توافقات صلح با مصر و اردن را به وجود خواهید آورد و این دو کشور قطعا روابط دیپلماتیک با اسرائیل را قطع خواهند کرد".

این روزنامه به نقل از یک مقام بلندپایه صهیونیست که از محتوای هشدارهای آمریکا به تل آویو درباره ایران آگاه است، اعلام کرد: امروزه رهبران عرب نمی توانند بر ملتهایشان حکمرانی کنند، بلکه این مردم هستند که برای آنها تعیین تکلیف می کنند.

خاطرنشان می شود طی هفته های اخیر اختلافات میان مقامات واشنگتن و تل آویو درباره ایران به حدی شدت یافته که از آن به عنوان مهمترین بحران در روابط این دو همپیمان همیشگی در تاریخ یاد می شود./مهر