اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار به فوتبالیست های سیگاری و قلیانی


نیکوتین از سال 2014 در فهرست مواد دوپینگی قرار می گیرد. این خبر را احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام می کند و خبر بدی برای بازیکنانی است که از سیگار و قلیان استفاده می کنند.

تماشا: نیکوتین از سال 2014 در فهرست مواد دوپینگی قرار می گیرد. این خبر را احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام می کند و خبر بدی برای بازیکنانی است که از سیگار و قلیان استفاده می کنند.

هاشمیان به ایسنا گفت: «نیکوتین از سال 2014 به عنوان ماده ممنوعه در لیست مبارزه با دوپینگ ثبت خواهد شد. اگر نیکوتین موجود در مواد دخانیات از سال آینده جزو لیست داروهای ممنوعه شناخته شود بازیکنان مشمول محرومیت های قانونی خواهند شد. به همین دلیل به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به بازیکنان هشدار می دهم از مصرف دخانیات دوری کنند چون در این زمینه کار آماری در بین جامعه فوتبالیست ها انجام نشده است، از نظر علمی نمی توانیم ثابت کنیم چند درصد از بازیکنان فوتبال از دخانیات استفاده می کنند اما واقعیتی است که باید پذیرفت و نمی توان انکار کرد.»

دلیل ممنوعیت نیکوتین تاثیر آن بر عملکرد بازیکنان است. دکتر هاشمیان در این مورد گفت: «آزمایشات نشان داده ظرفیت تبادل اکسیژن بازیکنانی که از نیکوتین استفاده می کنند تقریبا 25 درصد کمتر از سایر بازیکنانی است که نیکوتین استفاده نمی کنند. مصرف نیکوتین توسط بازیکنان موجب افزایش ضربان قلب می شود، در نتیجه اینگونه ورزشکاران در فعالیت هایی که نیاز به دویدن طولانی مدت دارند به دلیل بالا بودن ضربان قلب، حجم تبادل اکسیژن آنها دچار نقصان می شود.»


ویدیو مرتبط :
دیدن ریه سالم و یک فرد قلیانی و سیگاری !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار مدونا به هوادارن سیگاری اش+عکس



مدونا , خواننده جنجالی

مدونا هواداران سیگاری اش را تهدید کرد که اگر او را دوست دارند سیگار نکشند وگرنه اجرای برنامه را لغو خواهد کرد.
این خواننده جنجالی برای اجرای ترانه هایش در شیلی به سر میبرد. او این روزها به خاطر رفتار تهدید آمیزش با حاضران در برنامه اش حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. او برای هوادارانش در یک برنامه در فضای باز سیگار می کشیدند اعلام کرد در صورت ادامه سیگار کشیدن آنها برنامه اش را متوقف خواهد کرد.
عیلرغم هوای نامساعد و بارندگی مدونا تصمیم گرفته بود اولین اجرایش در هوای باز صورت گیرد. در تصاویری که توسط هواداران این خواننده 54 ساله در اینترنت قرار داده اند او خطاب به حاضران میگوید: افرادی را میبینم که در حال سیگار کشیدن هستند ، سیگار ممنوع!اگر به سیگار کشیدن ادامه دهید من اجرا نخواهم کرد.
زمانیکه این صحبتها برای حضار به زبان اسپانیایی ترجمه شد و آنها هیچ اعتنایی به آن نکردند مدونا بسیار خشمگین شد و خطاب به آنها گفت: اگر من برای شما مهم نیستم شما هم برای من اهمیتی ندارید . شوخی نمیکنم اگر سیگار بکشید برنامه ای وجود نخواهد داشت.
او نهایتا برنامه اش را اجرا کرد اگرچه بازهم کسانی بودند که در میان جمعیت سیگار به دست برنامه او را تماشا کردند.

مدونا , خواننده جنجالی

مدونا , خواننده جنجالی

مدونا , خواننده جنجالی

منبع:pardad.ir