اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار به زائران عتبات در تاسوعا و عاشورا


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به زائرانی که قصد سفر به عتبات برای مراسم تاسوعا، عاشورا و شب سوم و هفتم شهادت امام حسین (ع) را دارند هشدارها و توصیه‌هایی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به زائرانی که قصد سفر به عتبات برای مراسم تاسوعا، عاشورا و شب سوم و هفتم شهادت امام حسین (ع) را دارند هشدارها و توصیه‌هایی را ارائه کرد.

سردار "قاسم رضایی" درباره آمادگی مرزبانی برای پذیرش زائرانی که قصد سفر به کربلای معلی در روزهای تاسوعا، عاشورا و شب‌های سوم و هفتم شهادت امام حسین (ع) را دارند، گفت: مرزبانی در این روزها در آماده باش کامل است و تردد زائرانی که قصد سفر زمینی به عتبات را دارند از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ توصیه ما به این افراد این است که اولا حتما گذرنامه معتبر به همراه داشته باشند ثانیا در قالب کاروان و تور به کربلای معلی و نجف اشرف سفر کنند و از تردد انفرادی در مرز خودداری کنند.

رضایی با بیان اینکه مرزبانان با هرگونه تردد غیرمجاز و عبور از محل‌های غیرقانونی برخورد کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد، اظهار کرد: به منظور تامین ایمنی زائران، مرزبانی در کنار دیگر دستگاه‌ها در آماده باش است اما لازم است زائران نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

سردار تقی مهری، رییس پلیس راهور ناجا نیز اعلام کرده بود که پلیس‌راه در محورهای منتهی به گذرگاه‌های مرزی ایران و عراق تمهیداتی را پیش‌بینی کرده و در آماده‌باش است.


ویدیو مرتبط :
واژگونی خودروی زائران عتبات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پلیس به زائران عتبات عالیات/ بازداشت سه کلاهبردار ویزا در مرز مهران



اخبار,اخبار اجتماعی ,پرونده کلاهبرداری

 

اخبار اجتماعی - هشدار پلیس به زائران عتبات عالیات/ بازداشت سه کلاهبردار ویزا در مرز مهران

فرمانده انتظامی استان "ایلام" با اشاره به دستگیری سه کلاهبردار در پایانه مرزی مهران به زائران عتبات عالیات توصیه کرد، برای سفر به کشور عراق ویزا را از مراجع قانونی تهیه کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی در این باره گفت: در روزهای اخیر تعداد زائران حسینی برای تشرف به عتبات عالیات در کشور عراق در پایانه مرزی مهران به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم صدور ویزا در استان ایلام و از سوی دیگر عدم پذیرش زائران بدون روادید توسط کشور عراق ، متاسفانه عده ای از وضعیت موجود سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از زائران می کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل بر ورود و خروج ها در مرز مهران صبح امروز موفق شد سه کلاهبردار حرفه ای را دستگیر کند. این کلاهبرداران با سوء استفاده از احساسات زائران اقدام به کلاهبرداری و گرفتن مبالغی هنگفت از زائران با وعده اخذ ویزا برای آن ها می کردند.

سردار دولتی به زائران توصیه کرد: برای سفر به کشور عراق بایستی ویزا را از مراجع قانونی اخذ کنند.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین