اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار ایران به یکی از کشورهای همسایه


نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هر کشوری که مبدا پرواز و پرتاب پهپاد به سمت جمهوری اسلامی ایران بوده باید خسارت سیاسی این اقدام زشت خود را پرداخت کند.

خبرگزاری فارس: منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گویی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه‌ای که با حضور مسئولان ذیربط داشت درخواست کرده است تا مبدا پروازی پهپاد ساقط شده اسرائیلی باید مشخص شده و کشور مقصر در این ماجرا به سزای اعمالش برسد.

وی گفت: به طور جدی این موضوع در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم هر کشوری که مبدا پرواز پهپاد ساقط شده اخیر در ایران بوده شناسایی و در برابر اقدام زشت خود پاسخگو باشد.


ویدیو مرتبط :
صادرات ایران به کشورهای همسایه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقبال وزیر خارجه عربستان از مواضع ایران در قبال کشورهای همسایه



سعود الفیصل,مواضع ایران در قبال کشورهای همسایه

استقبال وزیر خارجه عربستان از مواضع ایران در قبال کشورهای همسایه

وزیر امور خارجه عربستان گفت که کشورش از اظهارات ایران درباره تعاملات بهتر با کشورهای حاشیه خلیج فارس استقبال می‌کند، ولی آنچه بررسی خواهد شد اقدامات ملموس‌تر از جانب تهران است.

به گزارش ایسنا، سعود الفیصل، وزیر امور خارجه عربستان این اظهارات را در مراسمی بیان کرد که به مناسبت هشتادمین سالگرد روابط ایتالیا و عربستان در رم برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری العربیه، حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران خواستار تعامل بیشتر و روابط بهتر با کشورهای همسایه ایران از جمله عربستان شده است و عربستان را یک کشور دوست و برادر خوانده است. /ایسنا