اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدارهای کنکوری به داوطلبان ارشد 92 آزاد/ حضور نیروی انتظامی در صورت تخلف



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

فهرست تخلفات اعلام شد؛

هشدارهای کنکوری به داوطلبان ارشد 92 آزاد/ حضور نیروی انتظامی در صورت تخلف

مهمترین تذکرات مربوط به تخلفات کنکور کارشناسی ارشد سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهمترین تذکرات انضباطی به داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

بر این اساس، برنامه ریزی مراحل اجرایی آزمونهای این دانشگاه با به کارگیری شیوه های نوین به گونه ای تنظیم شده که در آن امکان تخلف، تقلب و یا سوء استفاده وجود ندارد و در صورت بروز چنین مواردی، موضوع در اسرع وقت کشف و با پیگیری مسئولان دانشگاه و در صورت لزوم نیروی انتظامی، عوامل اینگونه تخلفات شناسایی و تحت پیگرد قرار می گیرند.

مطابق ماده 5 قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که در سال 84 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

" الف - ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی نظمی در برگزاری آزمون گردد و یا به همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار.

ب - ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

1. ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون

2. تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سؤال به منظور تخلف در آزمون

3. ثبت نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی

ج - استفاده از هرگونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار

د - کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سؤالات

ه - دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها

و- هرگونه تغییر غیر مجاز سؤالات، اوراق و پاسخنامه های داوطلبان یا سایرمدارک و دفاتر مربوط به آزمون

ز- افشای سؤالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن با شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

ح - خرید یا فروش سؤالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سؤالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیر واقعی باشد.

مرتکبین تخلفات و جرایم مذکور مطابق مواد 6 الی 13 این قانون مشمول مجازات خواهند شد، لذا داوطلبان اطمینان کامل داشته باشند که تنها معلومات و اندوخته های علمی آنان در هر آزمون ملاک عمل قرار می گیرد."

به گزارش مهر، ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه آزاد اسلامی تا شنبه 21 بهمن ماه ادامه دارد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
کانکس نیروی انتظامی-بارگیری سفارش نیروی انتظامی قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد آزاد از 4 بهمن



 

 

ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد آزاد از 4 بهمن

 

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد90 این دانشگاه از دوشنبه هفته آینده4بهمن از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org آغاز خواهد شد.

عبدالله سجادی جاغرق در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، افزود: این ثبت نام به مدت13روز تا16بهمن ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز اواخر اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: داوطلبان می توانند با خرید کارت اعتباری ثبت نام و داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب با مراجعه به نشانی اینترنتی اعلام شده برای این آزمون ثبت نام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جزییات و اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون قرار داده شده است...../تحلیل:عصرایران