اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هزینه تعویض پلاک خودرو مشخص شد


بر اساس مصوبه مجلس هزینه نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو ۴۰ هزار تومان تعیین شد.

خبرگزاری فارس:  بر اساس مصوبه مجلس هزینه نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو ۴۰ هزار تومان تعیین شد.
 
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز خود و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 92 در بخش درآمد‌ها بند الحاقی 4 به ماده 98 لایحه بودجه را بررسی و تصویب کرده‌اند.

بر این اساس به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اجازه داده شد که به ازای واگذاری پلاک خودرو اعم از نوشماره، نقل و انتقال و تعویض پلاک مبلغ 400 هزار ریال دریافت و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کند.


ویدیو مرتبط :
اولین فستیوال خودرو های پلاک اروند و پلاک ملی در اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هزینه تعویض پلاک خودرو دو برابر شد



اخبار,اخبار اقتصادی,تعویض پلاک

با افزایش تعرفه حق‌التحریر دفترخانه‌های اسناد رسمی هزینه صدور وکالتنامه تعویض پلاک خودرو به حدود دو برابر افزایش یافت .

به طور معمول در زمان خرید و فروش خودروهای دست دوم تعویض پلاک خودرو از طریق ارائه وکالتنامه فروشنده به خریدار خودرو صورت می‌گیرد.

تا پیش از این هزینه صدور وکالتنامه تعویض پلاک خودرو حدود 35 هزار تومان بود اما اخیرا با افزایش تعرفه‌های خدمات دفترخانه‌های اسناد رسمی این هزینه به 65 هزار تومان افزایش یافته است.

افزایش حدودا دو برابری هزینه وکالت تعویض پلاک خودرو در حالی است که به گفته فعالان بازار در چند ماهه اخیر با کاهش خرید و فروش خودروهای صفرکیلومتر برخی مصرف‌کنندگان خرید خودروهای دست دوم را به صفرکیلومتر ترجیح می‌دهند.

اخبار اقتصادی - ایسنا