اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هر متر مسکن در محله‌های اعیان‌نشین تهران چند؟! + جدول



هر متر مسکن در محله‌های اعیان‌نشین تهران چند؟! + جدول

این روزها قیمت مسکن در شمال شهر- آن هم محلاتی که اعیانی حساب می‌شوند به قدری بالا رفته‌است که کمتر کسی جرات خرید خانه در این محلات را پیدا می‌کند. همیشه قیمت مسکن در این محلات در فازهای دیگری نسبت به مناطق دیگر تهران به سر می‌برده است اما تا به حال هیچ‌گاه به این قیمت‌های فضایی نرسیده بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زمانی بود که قیمت مسکن در محله‌های شمالی یا غربی اعیان نشین تهران به هیچ عنوان قابل مقایسه با قیمت مسکن در دیگر نقاط تهران نبود. افزایش قیمت مسکن در یکی دو سال اخیر اما شکاف قیمت بین شمال و جنوب تهران را کمی پر کرد. ولی این باعث نشد که محله‌های اعیان‌نشین تهران فاصله قیمتی را با نقاط دیگر افزایش ندهند و به پله‌های بالاتری نرسند.

به گزارش اقتصاد ایران آنلایناین روزها قیمت مسکن در شمال شهر- آن هم محلاتی که اعیانی حساب می‌شوند به قدری بالا رفته‌است که کمتر کسی جرات خرید خانه در این محلات را پیدا می‌کند. همیشه قیمت مسکن در این محلات در فازهای دیگری نسبت به مناطق دیگر تهران به سر می‌برده است اما تا به حال هیچ‌گاه به این قیمت‌های فضایی نرسیده بود. برای مثال تا دو سال پیش می‌شد در سعادت‌آباد یا شهرک غرب، یا حتی پاسداران برای هر متر مسکن ۳ میلیون تومان پرداخت کرد. این روزها اما خرید مسکن در این محلات با هر متر ۳ میلیون تومان یک شوخی به حساب می‌آید.

افزایش قیمت مسکن در یکی دو سال گذشته البته تاثیر بسیار زیادی بر این افزایش قیمت‌ها داشت. همانطور که آمارهای هم نشان داده‌اند قیمت مسکن در تهران سال گذشته ۶۰ درصد افزایش پیدا کرد. در ابتدای سال جاری هم که ۳۵ تا ۴۰ درصد به قیمت مسکن افزوده شد. بنابراین جمع این میزان افزایش به ۱۰۰ درصد رسید. از همین رو می‌توان گفت که قیمت مسکن از ابتدای سال پیش تا همین امروز بیشتر از ۱۰۰ درصد گران تر شده است. خانه‌های اعیان‌نشین شمال تهران که پیش از این هم گران بودند مسلما با افزایش ۱۰۰ درصدی به مقامات بالاتری هم رسیدند.

برای مثال اکنون در منطقه نیاوران هر متر مسکن نوساز به قیمت هر متر ۶ تا ۸ میلیون تومان رسیده است. این قیمت سال پیش تقریبا ۴ تا ۵ میلیون تومان بوده‌است. همچنین در سعادت آباد قیمت هر متر مسکن از ۳ میلیون تومان به متری ۵ تا ۶ میلیون تومان و حتی بیشتر هم رسیده است.برای اطلاع از قیمت مسکن در دیگر مناطق اعیان‌نشین می‌توانید به جدول مراجعه کنید!/اقتصادایران آنلاین

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
فروش 1000 متر باغ ویلا در سایت مسکن صناعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت خرید هر متر مسکن در مناطق مختلف تهران+جدول



قیمت خرید هر متر مسکن در مناطق مختلف تهران+جدول

در حال حاضر شواهد در بازار معاملات مسکن نشان دهنده این موضوع است که تب تند گرانی در حال فروکش کردن است، چراکه در برخی از مناطق تهران افت ضعیف قیمت فروش دیده می‌شود.

قیمت خرید هر مترمربع مسکن در مناطق مختلف تهران به شرح زیر می باشد:

قیمت خرید هر متر مسکن درتهران,جدول قیمت مسکن درتهران

باشگاه خبرنگاران