اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هر ایرانی، یک سایت مستهجن


امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: هر ایرانی یک سایت مستهجن» شعاری است که نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی برای خود انتخاب کرده

هفت صبح: امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: «هر ایرانی یک سایت مستهجن» شعاری است که نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی برای خود انتخاب کرده و بر این باور است که مناسبترین روش برای رسیدن به این هدف از بین بردن آداب و رسوم دینی مردم است.»


ویدیو مرتبط :
اعترافات سعید ملك پور(سیاوش حسین خانی) و نوچه هاش مدیر مستهجن ترین سایت ضد ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی



 

 

 

 

ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی

 

 

ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی

در سال 1385 و یک سال پس از به قدرت رسیدن محمود احمدی نژاد در ایران نیز یاد واشم بخش مشابهی را مخصوص فارسی زبانان راه اندازی کرد .

اسراییل از راه اندازی یک وب سایت متعلق به یک کارتونیست ایرانی درباره هلوکاست ، عصبانی است .

به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس این وب سایت (holocartoons.com  ) که از سوی " مازیار بیژنی " راه اندازی شده در سه نسخه فارسی ، انگلیسی و عربی فعال است و در ابتدای آن این عبارت نوشته شده که : " تقدیم به همه کسانی که جان خود را به بهانه هلوکاست از دست داده اند ".

آسوشیتد پرس به نقل از بنیاد " یاد واشم " که مرکز زنده نگهداشتن و موزه هلوکاست در اورشلیم است ، با انتقاد از اهداف راه اندازی چنین سایت هایی می نویسد : " تمسخر واقعه تاریخ هلوکاست در ادامه رویکرد ایران در انکار این واقعه تاریخی و نشانی از گرایش های  یهود ستیزی و نادیده گرفتن حقایق تاریخی همچون هلوکاست و نیز دولت اسراییل و یهودیان است ".

این مرکز در ادامه راه اندازی چنین سایت هایی را در راستای ادامه سیاست های دولت ایران در انکار هلوکاست و تلاش برای تاثیر گذاری روی کسانی که از تاریخ آگاهی ندارند ، توصیف کرده است .

گفتنی است موزه یادبود هولوکاست اسرائیل از بهمن ماه سال 1386 برای مقابله با آنچه که ناآگاهی توده های جهان عرب از واقعه تاریخی هلوکاست می خواند ، بخش عربی وب سایت خود را با هدف مبارزه با آنچه تکذیب هولوکاست در بین مسلمانان و اعراب نامیده شده، راه اندازی کرده است .

در سال 1385 و یک سال پس از به قدرت رسیدن  محمود احمدی نژاد در ایران   نیز  یاد واشم  بخش مشابهی را مخصوص فارسی زبانان راه اندازی کرد .

سایت " هلو کارتونز " کاریکاتورها و کارتون هایی را با مضمون انتقادی از واقعه هلوکاست در خود جای داده است .