اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هرمن کین: مردم امریکا حالشان از این وضع به هم می خورد



 

هرمن کین: مردم امریکا حالشان از این وضع به هم می خورد

 

نامزد متهم به فساد اخلاقی در انتخابات ریاست جمهوری امریکا از رقابتهای انتخاباتی کنار کشید.

به نقل از سی ان ان، هرمن کین که در حزب جمهوری خواه امریکا برای راهیابی به کاخ سفید در انتخابات ریاست جمهوری سال اینده تلاش می کرد شب گذشته اعلام کرد دیگر در این گردونه باقی نخواهد ماند.

هرمن کین که زمانی درنظرسنجی ها بیشترین بخت را برای پیروزی در انتخابات امریکا در رقابت با هم حزبی هایش داشت با سایه سنگین اتهامات مربوط به ازار واذیت جنسی یک زن امریکای مواجه شد و به گفته خودش این اتهامات بی اساس انقدر دردناک بوده که او را خسته کرده است.

جنجر وایدن ، زن امریکایی است که می گوید هرمن کین به مدت سیزده سال با او رابطه داشته است.البته کین این اتهامات را رد کرده است.

هرمن کین که قبلا صاحب رستورانهای زنجیره ای در امریکا بوده است تاکید کرد اتهامات مطرح شده به شدت سبب ناراحتی او و خانواده اش شده است و درنتیجه ترجیح می دهد فعالیتهای انتخاباتی اش را به حالت تعلیق دربیاورد.

هرمن کین در جمع شماری از مردم امریکا در شهر آتلانتا با اعلام این مطلب گفت:  امریکایی ها با وضع پیش امده مطالبی درباره فرایند نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری فراگرفته و متوجه شده اند که این بازی کثیف است.من معتقدم مردم امریکا حالشان از این وضع به هم می خورد.

هرمن کین اعلام کرده است در اینده نزدیک خواهد گفت که پس از کناره گیری خودش، از کدامیک از نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال اینده امریکا حمایت خواهد کرد.هرمن کین باوجود کناره گیری از گردونه رقابتهای انتخاباتی تصریح کرده است همچنان در فضای سیاسی امریکا فعال خواهد بود و نمی توانند او را ساکت کنند .

نکته جالب توجه اینکه هرمن کین ، شصت و سه ساله، گفته است رقابتهای انتخاباتی اش را به حالت تعلیق درمی اورد و نه اینکه کاملا متوقف کرده باشد .درنتیجه هرمن کین می تواند همچنان برای انتخابات پول جمع اوری و پول هزینه کند.

با کنار رفتن هرمن کین، رقابت اصلی درون حزبی جمهوری خواهان میان میت رامنی ، فرماندار سابق ماساچوست و نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان امریکا خواهد بود.

مردم امریکا در واکنش به این خبر اعلام کرده اند هرمن کین بایستی مدتها قبل این کار را انجام می داد و سوال مطرح این است که چرا او فعالیتهای انتخاباتی اش را به حالت تعلیق دراورده است و نه اینکه کاملا قطع کرده باشد .

امریکایی ها می پرسند ایا ممکن است هرمن کین بار دیگر به گردونه انتخابات بازگردد؟../انتخاب


ویدیو مرتبط :
برژینسکی: جنگ لبنان و اسرائیل جنگ ایران و امریکا بود و امریکا شکست خورد + یک داستان شنیدنی از جنگ حزب الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امریکا: نیروی دریایی انگلیس در خلیج فارس به درد ما نمی خورد



 

 

 

خلیج فارس , نیروی دریایی بریتانیا , ناو

 

 

 

دیلی تلگراف نوشت: بریتانیا مجبور به درخواست از امریکا برای شرکت در به چالش کشیدن قدرت دریایی ایران در خلیج فارس شده بود.

به نقل از دیلی تلگراف، این درخواست پس از آن انجام شد که فرماندهان امریکایی تصمیم گرفتند که حضور نیروی دریایی بریتانیا هیچ کمکی به این ماموریت نمی کند.

منابع دفاعی فاش کرده اند که امریکایی ها تنها زمانی به ناوچه نیروی دریایی انگلیس اجازه ی ملحق شدن به انها را داد که نیکلاس سارکوزی میانجیگری کرد.

این افشاگری که فرماندهان نظامی امریکا ارزش حضور نظامی انگلیس را پایین می دانستند سئوالات زیادی را در مورد قدرت بین الملی بریتانیا پس از کاهش بودجه به وجود آورده است.

در بحوبحه تنش ها در منطقه، نیروی دریایی انگلیس تصمیم به اعزام ناوچه "اچ ام اس" خود به خلیج فارس کرده بود.

یک منبع دیپلماتیک گفت: فرماندهان امریکایی قصد عملیات دریایی تماما امریکایی داشتند و انها زمانی نرم شدند که رهبران اروپا اعتراض کردند.

این منبع افزود: امریکایی ها حضور و مشارکت کشتی های اروپا را به عنوان یک مزیتت نگاه نمی کردند. اما سارکوزی اصرار کرد که فرانسه هم باید خودنمایی کند.../انتخاب