اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدیه عجیب آنجلینا جولی به براد پیت در سال نو


آنجلینا دلش می خواست یک هدیه واقعا استثنایی و بخصوص به براد بدهد و از آنجایی که می دانست همسرش چقدر به این آبشار و همینطور معماری علاقه دارد با خودش فکر کرد که این هدیه فوق العاده ای برای براد خواهد بود. آنجلینا جولی یک آبشار فوق العاده زیبا در کالیفرنیا خرید و به عنوان هدیه کریسمس به براد پیت داد.


براد پیت قصد دارد برای مدتی هیچ پروژه ای قبول نکند تا بتواند یک خانه رویایی در کنار این آبشار زیبا که در نزدیکی لس آنجلس واقع شده است، بسازد.

این خانه رویایی قرار است به سبک فرانک لوید رایت، معمار مورد علاقه براد، ساخته شود.



ویدیو مرتبط :
عروسی آنجلینا جولی با برد پیت بعد از 9 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه امسال «براد پیت» به «آنجلینا جولی» چه بود؟(تصاویر)



براد پیت,آنجلینا جولی,زوجهای ثروتمند هالیوود

هدیه امسال «براد پیت» به «آنجلینا جولی» چه بود؟(تصاویر)
هدیه عجیب «براد پیت» نه تنها «جولی» را ناراحت نكرد بلكه باعث خوشحالی او نیز شد.
«براد پیت» و «آنجلینا جولی» از زوجهای ثروتمند هالیوود هستند که مجموع ثروت آنها به 270 میلیون دلار می رسد. این در حالی است که به نظر می رسد کل این ثروت در دست «جولی» باشد ،‌چرا که «پیت» بیچاره برای هدیه روز 14 فوریه مجبور شد یک بسته آدامس 6 دلاری با طعم نعناع خنک به جولی بدهد. البته «جولی» از دریافت این هدیه خوشحال هم شده و اظهار داشته که آدامس بدون قند بوده و مشکل بوی بد دهانش را رفع می کند.
از سوی دیگر «جولی» سخاوتمند برای این روز یک موتور سیکلت (ECCOSE Titanium) مدل XX به همسرش هدیه داده است . این موتور گرانترین مدل موتور سیکلت در جهان است. «پیت» از مجموعه داران موتور سیکلت است و 10 موتور سیکلت دارد.
سال گذشته جولی به پیت یک آبشار در کالیفرنیا هدیه داد و پیت یک ساعت 400 هزار دلاری برای «جولی» خرید!

براد پیت,آنجلینا جولی,زوجهای ثروتمند هالیوود

 

براد پیت,آنجلینا جولی,زوجهای ثروتمند هالیوود

منبع:cinemakhabar.ir