اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدیه تهرانی نشان قهوه‌ای ووشو دارد!


پیشکسوت ووشو در واکنش به انتصابات اخیر در کمیته تایچی‌چوان گفت: فدراسیون ووشو با انتصاب هدیه تهرانی به عنوان نایب رییس این کمیته، از عنوان‌مندی این هنرمند سوءاستفاده کرده است!

ایسنا: پیشکسوت ووشو در واکنش به انتصابات اخیر در کمیته تایچی‌چوان گفت: فدراسیون ووشو با انتصاب هدیه تهرانی به عنوان نایب رییس این کمیته، از عنوان‌مندی این هنرمند سوءاستفاده کرده است!

شکوفه دیوانی که مدعی است معاون سبک تایچی‌چوان است و زیر نظر داداشی بنیان‌گذار ووشو در ایران تعلیم دیده اظهار کرد: از سال 1370 فعالیتم را به صورت رسمی در تایچی آغاز کردم و اکنون حدود 21 سال است در این رشته فعالیت می‌کنم. این سبک را زیر نظر استاد داداشی یاد گرفتم و سختی زیادی کشیدیم تایچی به این‌جا رسید. در این سال‌ها شاگردان زیادی را تربیت کرده‌ایم. همین خانم «هدیه تهرانی» که اکنون برایش حکم زده‌اند در باشگاه من کار می‌کرد.

وی افزود: هدیه تهرانی تا حدود دو سال پیش که آخرین حکمش را خودم امضا کردم نشان قهوه‌ای داشت اما نمی‌دانم حالا چه شده که به یکباره اعلام می‌کنند او 6-7 سال است مربی است! مگر می‌شود که کسی دان نداشته باشد و مربی باشد. روال نشان‌ها در تایچی از بنفش به قهوه‌ای، قهوه‌ای به مشکی و بعد دان است و اینها حداقل چهار سال زمان می‌برد. واقعا از خانم هدیه تهرانی تعجب می‌کنم.

عضو اسبق کمیته فنی فدراسیون ووشو با انتقاد از عملکرد فدراسیون ووشو در قبال این سبک گفت: در این سال‌ها رییس فدراسیون چندین نفر را از سبک‌های دیگر به مسابقات مختلف برون‌مرزی اعزام کرد اما هیچ‌گاه از تایچی نفری را اعزام نکرد. رییس فدراسیون هیچ کمکی به تایچی نکرده و در مسابقات مختلف هم تنها به فکر اعمال نظر خودش است. این‌طور که نمی‌شود فدراسیون را اداره کرد.

شکوفه دیوانی ادامه داد: مسوولان فدراسیون بدون هماهنگی با پیشکسوتان تایچی چوان برای این نفرات حکم زده‌اند. رییس این کمیته یکی از شاگردان درجه پایین استاد داداشی است.


ویدیو مرتبط :
روزگار شلوغیه خانم تهرانی(هدیه تهرانی با 3 فیلم جدید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه تهرانی در فدراسیون ووشو پست گرفت



ووشو ,هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در فدراسیون ووشو پست گرفت

رئیس کمیته تای چی چوان طی حکمی هنرپیشه و بازیگر سینما را به عنوان نایب رئیس این کمیته منصوب کرد.

به گزارش سایت فدراسیون ووشو، علیرضا خسروی در احکامی جداگانه، تغییراتی را در کمیته تای چی چوان صورت داد. بر این اساس هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس بانوان این کمیته انتخاب شد.

ضمن اینکه شروین رضایی به عنوان نایب رئیس و حامد کاتوزی هم به عنوان دبیر منصوب شدند. /تابناك