اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدیه تهرانی جلوی دوربین حسن فتحی


هدیه تهرانی صحبت های مقدماتی برای بازی در تازه ترین فیلم حسن فتحی را انجام داده است

هدیه تهرانی که سال گذشته «هفت دقیقه تا پاییز» را روی پرده داشت و در جشنواره بیست و نهم با پروژه جنجالی «فرزند صبح» حاضر بود صحبت های مقدماتی برای بازی در تازه ترین فیلم حسن فتحی را به انجام رسانیده است.

تهرانی که در اوایل دهه هشتاد به دلیل سبک خاص باز ی اش به عنوان یکی از گران ترین بازیگران زن سینمای ایران مطرح شده بود طی سال های اخیر چنان که باید به سینما توجه نشان نداده و به جای آن دغدغه های هنری دیگری نظیر عکاسی را پیگیری کرده است.

بر این اساس همکاری در فیلمی به کارگردانی حسن فتحی که یکی از اساتید دیالوگ نویسی در سینمای ایران است می تواند رخدادی مثبت به شمار رود به خصوص که فیلم تازه فتحی در لوکیشن هایی واقع در فرانسه جلوی دوربین می رود و شنیده ها حاکی از آن است که فیلمبرداری فیلم تا انتهای تابستان آغاز خواهد شد.

فتحی به جز تهرانی از تعدادی بازیگر دیگر ایرانی هم برای بازی در این فیلم استفاده خواهد کرد و پروسه تولید طوری پیش می رود که فیلم برای شرکت در جشنواره سی ام فیلم فجر آغاز شود.

منبع: cinemarooz.com


 


ویدیو مرتبط :
یک روز دیگر ساخته حسن فتحی با حضور هدیه تهرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه تهرانی در «یک روز دیگر» حسن فتحی


هدیه تهرانی تنها بازیگر ایرانی یک روز دیگر است که در کنار بازیگران خارجی چون ژقمی بنس‌تر، ‌ناتالی مات دافنی هاسکورد ‌، لوئیس هین، اریک استن آکر، یانگ تام، ‌ می‌گوئل روییز، ‌پاول باندی و الیاس صلاح مقابل دوربین رفته است.

کافه سینما:  «یک روز دیگر» چهارمین ساخته حسن فتحی است که تابستان امسال تماما در کشور فرانسه ساخته شده و با اتمام مراحل فنی و انتخاب در بخش مسابقه جشنواره فجر آخرین مراحل آماده سازی را طی می‌کند تا اولین نمایشش در جشنواره فیلم فجر رقم بخورد.

هدیه تهرانی تنها بازیگر ایرانی یک روز دیگر است که در کنار بازیگران خارجی چون ژقمی بنس‌تر، ‌ناتالی مات دافنی هاسکورد ‌، لوئیس هین، اریک استن آکر، یانگ تام، ‌ می‌گوئل روییز، ‌پاول باندی و الیاس صلاح مقابل دوربین رفته است.


دیگر عوامل فیلم عبارتند از: فیلمنامه: حسن فتحی- تهیه کننده: جلال شمسیان- مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری- تدوین: هایده صفی یاری- موسیقی: فردین خلعتبری- طراح صحنه و لباس: فرهاد ویلکیجی- طراح چهره‌پردازی: استفانیه اوریلارد- صدابرداری: استفان بوچر-صداگذاری: ایرج شهزادی- مدیر تولید: سحر صباغ سرشت -عکس: بوریس ویلنسکی

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پولی ناخواسته گم می‌شود و در یک صبح تا شب در شهر پاریس به دست آدم‌هایی می‌رسد که از‌نژاد و ملیت‌های و مذاهب گوناگوند که مسیر جابه جایی پول خط قصه فیلم را تشکیل می‌دهد.