اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدفمندی یارانه‌ها محور اصلی اظهارات احمدی​نژاد است/ مجلس فضایی که دولت دنبال می‌کند را قبول ندارد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نماینده شیراز: هدفمندی یارانه‌ها محور اصلی اظهارات احمدینژاد است/ مجلس فضایی که دولت دنبال می‌کند را قبول ندارد

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه میگوید بعید میدانم احمدینژاد روز چهارشنبه لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین درباره حضور محمود احمدی نژاد در مجلس و بحث های احتمالی که در نشست وی با نمایندگان مطرح خواهد شد، گفت: اطلاع دقیقی از جزئیات برنامه احمدی نژاد برای این نشست در اختیار ندارم اما شنیده ها حاکی از آن است که احمدی نژاد درباره بحث هدفمندی یارانه ها سخن خواهد گفت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: در این زمینه نظر و دیدگاه مجلس کاملا روشن است و مجلسی ها آن فضایی که دولت دنبال می کند را قبول ندارند.

این جلسه فرصت مناسبی است تا دیدگاه دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه ها مطرح شود.

وی با بیان این که از گفت و گو میان دولت و مجلس استقبال می کنیم، گفت: پیش از رسانه ای شدن مسائل اقتصادی اگر جلسات تخصصی و کارشناسی میان مجلس و دولت برگزار شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.قادری درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه احمدی نژاد با نمایندگان نیز گفت: اگر این نشست غیر علنی باشد بهتر است، چرا که در نشست غیر علنی خیلی از مسائل را می توان بهتر مطرح کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین درباره ارائه لایحه بودجه به مجلس گفت: بعید می دانم آقای احمدی نژاد روز چهارشنبه لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند چرا که کارهای لایحه در دولت نهایی نشده است./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حتما ببینید - روشنگری دکتر احمدی نژاد درباره یارانه و یارانه دادن در دولت روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات گزارش تخلف دولت احمدی‌نژاد در هدفمندی یارانه‌ها



اخبار ,اخبار اقتصادی ,هدفمندی یارانه‌ها

 

اخبار اقتصادی - استقراض از بانک مرکزی برای پرداخت یارانه
جزئیات گزارش تخلف دولت احمدی‌نژاد در هدفمندی یارانه‌ها

سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: استقراض از بانک مرکزی برای پرداخت یارانه نقدی به مردم و پرداخت نکردن سهم تولید و سلامت از یارانه از جمله تخلفات دولت در اجرای فاز اول هدفمندسازی یارانه ها است. 

سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: استقراض از بانک مرکزی برای پرداخت یارانه نقدی به مردم و پرداخت نکردن سهم تولید و سلامت از یارانه از جمله تخلفات دولت در اجرای فاز اول هدفمندسازی یارانه ها است.

مصطفی افضلی فرد با اشاره به اینکه کمیسیون اصل نود رسیدگی به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را در دستور کار خود داشت که بخش دوم این گزارش در جلسه کمیسیون قرائت شد و اعضای کمیسیون رای به قرائت آن در صحن علنی دادند، افزود: دولت دراجرای فار اول هدفمندسازی یارانه ها برای پرداخت یارانه نقدی به مردم از بانک مرکزی استقراض کردند که این تخلف از ماده یک قانون هدفمندسازی یارانه ها محسوب می شود.

نماینده مردم اردبیل، ‌نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت درراستای اجرای ماده 6 قانون هدفمندسازی یارانه ها باید 30 درصد از منابع هدفمندسازی یارانه ها را به تولید و 10 درصد آن را به بخش سلامت اختصاص می‌داد که در این بخش هم تخلف کردند.

به گزارش خانه ملت، وی با بیان اینکه گزارش رسیدگی به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها برای قرائت در جلسه صحن علنی مجلس آماده است، افزود: هیات رییسه مطابق آیین نامه باید قرائت آن را در اولین دستور کار خود قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: گزارش واردات خودروهای لوکس خارجی و قانون الزام دولت به صیانت از حقوق اتباع خارجی دو گزارشی است که به هیات رییسه ارایه شده است اما هنوز قرائت آن در دستور کار قرار نگرفته است.

اخبار اقتصادی - خانه ملت