اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هتک حرمت دختر دانشجوی 19 ساله در دانشگاه!/عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هتک حرمت دختر دانشجوی 19 ساله در دانشگاه!/عکس

به گزارش پلیس واشنگتن دختر جوان دانشجوی رشته اقتصاد دانشگاه هاروارد واشنگتن پس از ربوده شدن در محوطه دیگری از دانشگاه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

حوادث - به گزارش واشنگتن پست، دانشجوی جوان 19 ساله معلول به قصد رفتن به کتابخانه در محوطه دانشگاه هاروارد در نزدیکی سالن کرامتن بعد از این که متوجه تعقیب از جانب فردی ناشناس شد هنگام فرار گرفتار مرد تیره پوستی شد.
معلولیت این دختر از ناحیه دست چپ بود که بر اثر تصادف پزشکان مجبور به قطع دست این دختر در حدود 4 سال پیش شدند.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب
بعد از انجام عمل زشت و وقیحانه فرد متجاوز، قربانیش را بی رحمانه مورد ضرب و شتم قرار داد با حضور به موقع چند دانشجوی دیگر که متوجه فریادهای بلند دختر 19 ساله شدند فرد متجاوز با دیدن تعداد زیاد دانشجویان از محل متواری شد.
با وجود تماس دانشجویان و قرار دادن نگهبانان و پلیس و برقراری نیروهای ویژه پلیس مقابل خروجی های این دانشگاه این فرد متجاوز توانست بگریزد.

پلیس امکان خروج از دانشگاه را برای دانشجویان فقط در صورت ارائه کارت شناسایی میسر ساخته بود.
براساس شاهدین عینی تصویری از فرد متجاوز به دست آمد و در اختیار واحدهای گشت قرار داده شد تا این فرد را دستگیر کند./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
سکوت صدای آمریکا در برابر هتک حرمت دختر آمریکایی توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل فروش دختران بی‌گناه به ثروتمندان به حبس ابد محکوم شد/ هتک حرمت دختر 8 ساله در ملاءعام+ عکس



یک جنایتکار اهل " اسلواکی " به اتهام تجاوز در " بریتانیا " بازداشت و دادگاه به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آقای " ادوارد پتیکی " 48 ساله که یک مجرم در کشور " اسلواکی " بود و به مدت 8 سال به اتهام تجاوز به 2 زن در مجازات به سر می برد .

پس از آزدای به " بریتانیا " مهاجرت کرد و در منطقه " روترهام " ساکن شد و چندی بعد شروع به اعمال جنایت کارانه خود کرد .

براساس گزارش پلیس که به مدت 13 ماه بود که به دنبال این جنایت کار حیوان صفت بودند سرانجام او را به همراه برادرش " لادویت پیکتی " که همدست او بود دستگیر کرد و در هفته گذشته در دادگاه محاکمه شد .

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی


پلیس در ادامه افزود که این مرد جنایتکار که گفته می شود یک مریض روانی است و توسط روانپزشک " اسلواکی " به تأیید رسید .

او در سال 1998 پس از تجاوز به دو خانم در پارک به 8 سال زندان محکوم شد و پس از آزاد شدن و مقیم شدن در " یورک شیر " شروع به قاچاق کودکان به هدف استفاده جنسی از آنها کرد و قبل از تحویل قربانیان ابتدا خود به آنها تجاوزمی کرد .

یکی از قربانیان این انسان کثیف  یک دختر 5 ساله بود که پس از تجاوز دچار بیماری افسردگی شد و هنوز بهبود پیدا نکرده است.

قربانیان دیگر نیز که دختران و پسران 10 تا 11 سال بودند نیز به همین سرنوشت دچار شدند .

پلیس پس از دریافت گزارش در سپتامبر 2013 شروع به جستجوی این  مجرم بی شرم کرد قاضی دادگاه در روز دادن رای بیان کرد که مجازاتی در خور او نیست، چرا که این صدمات روحی وارد شده به قربانیان برای همیشه با آنها باقی می ماند .

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی


جنایت کار " پیتکیی " که گفته می شود پس از یک تصادف بوسیله خودرو و صدمه به سرش مشکل روانی پیدا کرد .

در دادگاه روز گذشته به اتهام قاچاق انسان ، اذیت و آزار جنسی و تجاوز به عنف و رابطه نامشروع که بین سالهای 2010 و 2012 رخ داد به حبس ابد محکوم شد و برادر جنایت کار او نیز به جرم تجاوز به 12 سال زندانی محکوم شد .

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران