اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هتل کارتونی؛ جاذبه جدید گردشگری ژاپن + عکس



در آینده نزدیک یک هتل که با الهام از یک کارتون کودکان ساخته شده، به جاذبه جدید گردشگری ژاپن تبدیل می شود.

یک شرکت ژاپنی قصد دارد با هدف جذب بیشتر گردشگران به ژاپن با ساخت یک هتل زیرآبی که با الهام از یک کارتون کودکان ساخته شده، در سالهای آتی گردشگران بیشتری را جذب این کشور کند.

این هتل زیرآبی که دارای یک مرکز تجاری نیز خواهد بود به شکل دایره ای با 500 متر قطر است حدود چهار کیلومتر ار ساحل فاصله داشته به شکل دایره بوده و ساخت آن حدود چهار سال طول می کشد.

هتل کارتونی جاذبه جدید گردشگری ژاپن + عکس

هتل کارتونی با الهام از یک کارتون علمی-تخیلی با استفاده از جدیدترین فناوریها ساخته خواهد شد و در شرایطی در سالهای آتی به میزبان روزانه هزاران گردشگر تبدیل می شود که دولت ژاپن برای جذب 20 میلیون گردشگر به این کشور در سال 2020 هدفگذاری کرده، این در حالی است که شهر زیبای توکیو، پایتخت ژاپن در همین سال نیز میزبان مسابقات المپیک خواهد بود.

دولت ژاپن همچنین در قالب راهبرد جدیدش برای جذب 20 میلیون گردشگر در سال 2020 توجه ویژه‌ای نیز به جذب گردشگر ازکشورهای شرق و جنوب آسیا، بویژه چین و هند با بیش از دو میلیارد نفر جمعیت دارد، البته از آنجا که گردشگری حلال یکی از سودآورترین گونه های صنعت گردشگری در جهان برای اقتصاد کشورهاست، توسعه گردشگری حلال و جذب گردشگران مسلمان از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا نیز در دستور کار دولت ژاپن قرار دارد.
اخبارگوناگون - خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
جاذبه های گردشگری ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزیره‌ خرگوش‌ها جاذبه جدید گردشگری ژاپن!(عکس)





اخبار گوناگون - جزیره‌ خرگوش‌ها جاذبه جدید گردشگری ژاپن!

یک جزیره متروکه در ژاپن که از آن بعنوان جزیره‌ خرگوش‌ها نامبرده می‌شود، به جاذبه جدید گردشگری این کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش ایسنا ، دولت ژاپن قصد دارد یک جزیره متروکه را کیلومترها از سواحل این کشور فاصله دارد را به مقصد جدید گردشگری این کشور تبدیل کند.

به گزارش یومیوری، این جزیره که «اوکونوشیما» نام داشته و در نزدیکی سواحل جنوب غربی ژاپن واقع شده در سالهای جنگ جهانی دوم محل استقرار یک کارخانه و آزمایشگاه ویژه ساخت سلاح‌های شیمیایی بود، به همین نسل اول این خرگوش‌ها برای آزمایش سلاح‌های شیمیایی به این جزیره آورده شدند.

اما پس از گذشت سال‌ها از پایان جنگ جهانی دوم و تخلیه اوکونوشیما توسط انسانها، زاد و ولد خرگوشها در این جزیره ادامه داشته و در حال حاضر تنها ساکنان اوکونوشیما محسوب می‌شوند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جزیره‌ خرگوش‌ها


مقامات ژاپنی که صنعت گردشگری کشورشان هنوز نتوانسته با وجود گذشت دو سال از زلزله و سونامی مرگبار سال 2011 به روزهای خوبش بازگردد، برنامه‌های فراوانی را برای جذب بیشتر گردشگران در دست اجرا دارند که جذب گردشگران به اوکونوشیما می‌تواند یکی از آنها باشد.

ژاپن در سال 2013 میزبان حدود 10 میلیون گردشگر بود و خود را برای میزبانی از 12 میلیون گردشگر در سال جاری میلادی آماده می‌کند. دولت ژاپن همچنین قصد دارد شرایط لازم برای جذب 20 میلیون گردشگر در سال 2017 و 25 میلیون گردشگر را در سال 2025 با جذب سرمایه‌گذاری خارجی در زیرساخت‌های صنعت گردشگری این کشور مهیا کند که حاصل آن ایجاد هزاران شغل جدید در ژاپن خواهد بود.
 اخبار گوناگون - ایسنا