اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هتلی در نزدیکی مسجد الحرام آتش گرفت


یک منبع رسانه‌ای خبر داد که در هتل برج‌های شهر مکه آتش سوزی شدیدی روی داده است.

خبرگزاری فارس: سایت العهد گزارش داد که آتش سوزی بزرگی در هتل‌های اقامتی در شهر مکه در نزدیکی مسجد الحرام روی داده است.

این در حالی است که امسال همزمان با موسم حج هم سقوط جرثقیل در شهر مکه منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر شد.

بسیاری از ناظران ضعف مدیریتی در عربستان سعودی را عامل حوادث خونین در شهرهای مکه و مدینه عنوان می کنند.

همین ضعف مدیریتی و ناتوانی در اداره امور حجاج منجر به کشته شدن هزاران حاجی در مراسم حج امسال در منا شد.



ویدیو مرتبط :
هتلی در نزدیکی سواحل زاینده رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک دختر لبنانی با احرام مردانه در مسجد الحرام



عکس یک دختر لبنانی با احرام مردانه در مسجد الحرام

پس از شناسایی او توسط مأموران، فورا یک عبای زنانه (چادر عربی) بر سر وی انداختند تا بخش عریان بدن او را بپوشانند. پس از آن وی را به مقر نیروهای انتظامی مسجد الحرام هدایت کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش شیعه آنلاین، روز گذشته یک دختر لبنانی در اقدامی بی سابقه و تعجب برانگیز، با بر تن کردن احرام مردانه، وارد فضای مسجد الحرام شد.

در اولین دقایق ورود وی به مسجد الحرام، مأموران انتظامی و امنیتی مسجد الحرام متوجه موضوع نشدند اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از طریق دوربین های مدار بسته موجود در مسجد الحرام، از این ماجرا اطلاع یافتند.

به محض اطلاع یافتن این موضوع، همه مأموران انتظامی و امنیتی مستقر در مسجد الحرام بسیج شدند تا او را پیدا کنند. این موضوع موجب به هم ریختن نظم و امنیت فضای داخلی مسجد الحرام شد.

پس از شناسایی او توسط مأموران، فورا یک عبای زنانه (چادر عربی) بر سر وی انداختند تا بخش عریان بدن او را بپوشانند. پس از آن وی را به مقر نیروهای انتظامی مسجد الحرام هدایت کردند.

او در بازجویی های اولیه مدعی شد که اطلاع نداشته که این احرام فقط مخصوص مردان است. گفته می شود بازجویی ها با وی برای روشن تر شدن موضوع ادامه دارد./شیعه آنلاین