اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هتك حرمت به آرامگاه آيت‌الله خاتمي



 

 

 

هتك حرمت به آرامگاه آيت‌الله خاتمي

 

مريم خاتمي خبر داد:

هتك حرمت به آرامگاه و تمثال آيت‌الله خاتمي توسط افراد ناشناس


با حضور در آرامگاه آيت الله خاتمي مشاهده كرديم كه بر روي عكس ايشان و پيام امام رنگ سفيد ريخته شده است/به نظر مي‌رسد كشف دست‌هاي پيدا و پنهان اين گونه اقدامات براي مسوولين كاري نداشته باشد.

فرزند مرحوم آيت‌الله خاتمي از هتك حرمت به آرمگاه و تمثال امام جمعه فقيد يزد خبر داد.
مريم خاتمي در گفت‌وگو با ايلنا با بيان اينكه صبح امروز اطلاع يافتيم به آرامگاه و تمثال آيت‌الله خاتمي بي‌احترامي شده است گفت: با حضور در آرامگاه آيت الله خاتمي مشاهده كرديم كه بر روي عكس ايشان و پيام امام رنگ سفيد ريخته شده است.
وي با بيان اينكه اين موضوع را به اطلاع امام جمعه اردكان و برخي مسوولان رسانديم گفت: به نظر مي‌رسد كشف دست‌هاي پيدا و پنهان اين گونه اقدامات براي مسوولين كاري نداشته باشد و كساني كه مبادرت به اين اقدام ناشايست مي‌كنند تنها آبروي خود را مي‌برد.
مريم خاتمي با اظهار گلايه از رواج اين گونه برخوردها در جامعه از اهانت به به پيام امام به مناسبت ارتحال آيت‌الله خاتمي انتقاد كرد.
به گفته همسر امام جمعه يزد اينگونه اقدامات تنها موجب افزايش علاقه مردم به راه و انديشه ايشان مي‌بشود.


ویدیو مرتبط :
هتك حرمت به-دیگه نگم بهتره-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتك حرمت در اینترنت عاقبت جواب رد به خواستگار!



هتك حرمت در اینترنت عاقبت جواب رد به خواستگار!

رییس پلیس فتای کرمانشاه از دستگیری خواستگار کرمانشاهی که پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه‌اش، اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در اینترنت کرده بود، خبرداد.

سرهنگ زحمتکش در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی شکایت زنی مبنی بر هتک حیثیت و انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی، ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان را آغاز کردند.

زحمتکش با اشاره به اظهارات شاكی پرونده گفت: وی در اظهارات خود به ماموران گفت كه چندی پیش با فردی آشنا شده و پس از اعتماد به او، لپ‌تاپ خود را که حاوی تصاویر شخصی‌اش بوده در اختیارش قرار داده اما بعد از مدتی از ازدواج با این مرد منصرف شده تا این كه مدتی قبل متوجه شده که عکس‌های خصوصی‌اش در اینترنت به همراه مطالبی بسیار زننده منتشر شده است.

رییس پلیس فتای کرمانشاه ادامه داد:پس از استعلام‌های گوناگون و بررسی‌های تخصصی صورت گرفته ادعای شاکیه ثابت و مشخص شد که متهم همان خواستگار سابق است که سرانجام هویت و محل اختفای وی شناسایی و در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با بیان اینكه متهم در بازجویی‌ها به بزه‌ انتسابی معترف شد، گفت: متهم پس از تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل و پس از آن روانه زندان شد.

زحمتكش با اشاره به این پرونده به شهروندان به ویژه دختران و زنان جوان هشدار داد كه به هیچ عنوان تصاویر و اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورتی که در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارید نسبت به تنظیم محرمانگی آن دقت لازم را داشته باشند./ایسنا