اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هاشمی در دیدار عیادت با رهبری چه گفت؟


همزمان با عمل جراحی موفق رهبرمعظم انقلاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز از جمله مسئولانی بود که به عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی رفت.

خبرگزاری تسنیم: همزمان با عمل جراحی موفق رهبرمعظم انقلاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز از جمله مسئولانی بود که به عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی رفت.

گپ‌ و گفت هاشمی با رهبر انقلاب در بیمارستان

هاشمی رفسنجانی در ابتدای ملاقات، پیشانی رهبر معظم انقلاب را بوسید و گفت‌وگوی کوتاه بین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مقام معظم رهبری صورت گرفت که متن آن عیناً به شرح زیر است:

آیت الله هاشمی: سلام علیکم

حضرت آیت الله خامنه‌ای: سلام علیکم، حالتون چطوره؟ خوبی؟

آیت الله هاشمی: شما که خوب باشید، ما هم خوبیم

حضرت آیت الله خامنه‌ای: به زحمت افتادید، راضی نبودم واقعا راضی به زحمت نبودم

آیت الله هاشمی:
این‌(ملاقات)که چیزی نیست؛ ما با عشق‌مون می‌آئیم پیش شما؛ االان هم با خیال راحت می‌روم خونه.

حضرت آیت الله خامنه‌ای:
خدا شما را حفظ کند


ویدیو مرتبط :
عیادت آیت الله هاشمی از رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراز ناخرسندی هاشمی از انتشار اخبار کذب در مورد کاندیداتوری اش پس از دیدار با رهبری



کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی,مجمع تشخیص مصلحت نظام,اخبار انتخاباتی

ابراز ناخرسندی هاشمی از انتشار اخبار کذب/ اصل سئوال نمایندگان و پاسخ هاشمی چه بود؟

در حالی که یکی از نمایندگان مجلس پس از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگویی عنوان کرده بود که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب درباره کاندیداتوری تصمیم گیری کند، مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام این خبر را تکذیب کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از بیان این ادعای کذب ابراز ناخرسندی کرده است.

 

رضا سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آنچه در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس با آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد، این بود که نمایندگان نظر ایشان را در مورد نامگذاری امسال به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» جویا شدند، ولی آقای هاشمی به سفر رهبر انقلاب به مشهد مقدس اشاره کرده و گفته اند، "هنوز با رهبر معظم انقلاب دیداری نداشته ام تا نظر دقیق ایشان را در مورد نامگذاری امسال جویا شوم".

وی افزود: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرده که پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب نظر خود را در این مورد خواهد گفت؛ لذا  اساساً این بخش از سخنان آیت الله هاشمی، ربطی به موضوع انتخابات نداشته است.

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره نظرات خود در مورد مسائل مختلف از جمله انتخابات را به صورت صریح، بیان کرده اند. در همین زمینه رابط پارلمانی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر موکول شدن اعلام کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی به بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب را که توسط یک خبرگزاری و از قول یکی از نمایندگان مجلس نقل شده بود، تکذیب کرد.

 

حجت الاسلام علی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتشار برخی اخبار از جلسه امروز تنی چند از نمایندگان مجلس با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: بنده در این جلسه حضور نداشته ام، اما آنچه از نمایندگان مجلس و حاضرین در این جلسه شنیدم، با آنچه نقل شده است، تفاوت دارد.

وی افزود: آنچه در این دیدار نوروزی مطرح شده است این بوده که نمایندگان مجلس از آقای هاشمی سئوال کرده اند که نظرتان درباره انتخابات آینده، شعار امسال ( حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی) و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب چیست؟ که وی گفته، بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب نظر جامعی در این خصوص ارائه خواهم کرد.

 

رابط پارلمانی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این که برخی خبری از قول یکی از نمایندگان مجلس نقل کرده اند که هاشمی کاندیداتوری اش در انتخابات آینده را به بعد از دیدار با رهبر انقلاب موکول کرده است، صحت ندارد و اتفاقا در تماسی که با آقای پیرموذن داشتم، وی هم تاکید داشت موضوع را به این شکل نقل نکرده است و سئوال مربوط به نظر آقای هاشمی درباره مسائل ذکر شده بوده است./مهر