اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هاشمی به عیادت آیت الله مهدوی کنی رفت


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از رییس مجلس خبرگان عیادت کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از رییس مجلس خبرگان عیادت کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ظهر امروز - پنجشنبه با حضور در بیمارستان محل بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی، ضمن عیادت از وی، جویای وضعیت سلامتی او از کادر پزشکی شد.

آیت‌الله مهدوی کنی روز گذشته بر اثر عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است.


ویدیو مرتبط :
عیادت رهبر انقلاب از آیت الله مهدوی کنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عیادت هاشمی از آیت‌ الله مهدوی کنی


ئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر دیروز با حضور در بیمارستان قلب شهید رجایی از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت و برای شفای وی دعا کرد.

نسیم آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر دیروز با حضور در بیمارستان قلب شهید رجایی از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت و برای شفای وی دعا کرد.

ابراهیم انصاریان، رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی افزود: هاشمی رفسنجانی همچنین در گفت‌وگو با پزشکان، ضمن تشکر از تیم معالج رئیس مجلس خبرگان در این مدت، در جریان مراحل درمان و مداوای آیت‌الله مهدوی کنی قرار گرفت.