اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هاشمی از وزارت ورزش و جوانان استعفا داد


مدیر کل حوزه وزارتی ۳۰۲وزیر ورزش و جوانان گفت: از وزارت ورزش و جوانان چیزی به من در مورد حضور در انتخابات کمیته ملی نگفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: کیومرث هاشمی که امروز برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک به محل این ساختمان آمده بود، گفت: با اجازه جامعه ورزش برای پست‌های ریاست و دبیرکلی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرده‌ام.

وی در پاسخ به پرسش که آیا شما گزینه وزارت ورزش و جوانان هستید، تاکید کرد: از وزارت ورزش و جوانان چیزی در خصوص اینکه در انتخابات کمیته ثبت‌نام کنم به من نگفته‌اند و هیچ صحبتی پیرامون این موضوع نشد.

مدیرکل دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: جالب است که من عضو مجمع کمیته و در مجمع عمومی کمیته کارشناس هستم، این پست را کمیته ملی المپیک به من داده بود و مسئولان کمیته من را به عنوان کارشناس و عضو مجمع اعلام کردند. در همین راستا به واسطه اینکه شایعه و شائبه‌ای پیش نیاید چهارشنبه از سمت خود در وزارت ورزش و جوانان استعفا دادم که مورد پذیرش واقع شد.

هاشمی یادآور شد: انتخابم به عنوان رئیس یا دبیرکل کمیته بسته به نظر اعضای مجمع دارد، باید خود را در رای مجمع قرار بدهیم و نظر اعضا را بدانیم. بنده به مدت 25 سال است که در ورزش هستم و همه شناخت کافی از من دارند و حضورم در کمیته بسته به رای مجمع است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شایعه شده جانشین شما آقای باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی است، گفت: خودتان گفتید شایعه شده است.


ویدیو مرتبط :
نماهنگ وزارت ورزش و جوانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان شد



دکتر صالحی‌امیری,کیومرث هاشمی,مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان

کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان شد

دکتر صالحی‌امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در نخستین انتصاب خود کیومرث هاشمی را به عنوان مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا ، کیومرث هاشمی از صبح امروز رسما کارش را به عنوان مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان آغاز کرد.
مراسم تودیع و معارفه عصمت الله ساکی زاده و کیومرث هاشمی مدیران کل قدیمی و جدید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان ساعت 9 صبح امروز در محل وزارت برگزار شد و کیومرث هاشمی به طور رسمی کارش را آغاز کرد.

کیومرث هاشمی پیش از این به عنوان معاون قهرمانی و حرفه‌یی سازمان تربیت بدنی فعالیت داشته است. همچنین در دولت دهم در سمت معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش فعالیت کرده است./ایسنا