اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هادی عقیلی به تیم قطر پیوست


ملی‌پوش ایرانی العربی به باشگاه "قطر" پیوست.

خبرگزاری ایسنا:  ملی‌پوش ایرانی العربی به باشگاه "قطر" پیوست.

هادی عقیلی مدافع ایرانی كه در تیم العربی توپ می‌زد با امضای قراردادی جدید رسما به تیم قطر پیوست.

این انتقال در حالی صورت می‌گرفت كه صحبت‌هایی درباره‌ی حضور احتمالی این بازیكن در پرسپولیس به گوش‌می‌رسید، هرچند عقیلی با رد این اخبار از مسئولان باشگاه پرسپولیس به شدت انتقاد كرده بود.



عقیلی كه پیشنهادهایی هم از باشگاه الوكره و دو باشگاه اماراتی دیگر داشت، سرانجام با این تیم قطری به توافق رسید و قرارداد امضا كرد.

باشگاه قطر در رقابت‌های این فصل لیگ ستارگان قطر با 40 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
گل هادی عقیلی به قطر 1390/6/15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عقیلی: نیم‌فصل با یك تیم ایرانی توافق می‌كنم/ در قطر همه به سپاهان احترام می‌گذارند



عقیلی, عکس عقیلی, هادی عقیلی, عکس هادی عقیلی

 

درست است تیم ملی خوب بازی نكرد اما چیزی از دست ندادیم. به نظر من شانس صعود مستقیم داریم و می‌توانیم راهی جام جهانی شویم


سایت گل- وقتی پیراهن العربی را می‌پوشید قاطع و محكم گفت كه تنها برای یك سال به فوتبال قطر رفته. یك سال اما تبدیل به 2 سال شد تا هادی عقیلی این بار با پیراهن القطر فوتبال خود را در قطر دنبال كند.

 

هادی عقیلی از علاقه خود صحبت می‌كند؛ علاقه‌ای كه بوی بازگشت به لیگ ایران را می‌داد اما شرایطی پیش آمد تا مدافع میانی تیم ملی قید بازگشت را بزند و آن سوی آب‌ها به فوتبالش ادامه دهد البته كه عقیلی دوست ندارد از این شرایط خاص حرف بزند.

 

خیلی از بازیكنان ملی‌پوش می‌گویند در سال جام جهانی دوست داریم در لیگ ایران بازی كنیم و به قولی تو چشم باشیم. هادی عقیلی چرا این تصمیم را نگرفت كه فوتبال خود را در لیگ ایران دنبال كند؟

 

من هم دوست داشتم در لیگ ایران بازی كنم اما بحث من تو چشم بودن نبود. حتی زمانی كه با العربی قرارداد بستم گفتم تنها یك سال خارج از كشور بازی می‌كنم اما شرایط طوری پیش رفت كه برای سال دوم هم در قطر ماندم و این بار القطر را برای بازی انتخاب كردم.

 

این شرایط خاص كه می‌گویی ربطی به مسائل مالی و مبلغ قراردادت داشت؟

 

صرفاً به خاطر پول در قطر نماندم. الان پول در لیگ ایران هم هست. گفتم كه یكسری شرایط دست به دست هم دادند تا امسال در لیگ قطر بازی كنم. ان‌شاءا... سال بعد برمی‌گردم ایران تا در یكی از تیم‌های لیگ برتری بازی كنم.

 

انگار خیلی دلت برای بازی در ایران تنگ شده...

 

گفتم كه می‌خواستم امسال برگردم ولی نشد. الان هم به همه دوستانم گفته‌ام نیم فصل برای فصل بعد با تیم جدید و ایرانی‌ام قرارداد می‌بندم.

 

از نیم‌فصل قرارداد می‌بندی؟

 

فوتبال حرفه‌ای همین است. اگر تیمی ثبات مدیریتی داشته باشد مشكلی ندارد از نیم‌فصل با بازیكنان فصل آینده خود به توافق برسد. همین پرسپولیس با چند بازیكن خود قبل از عید و نیم‌فصل دوم به توافق رسیده بود. همان زمان هم گفتم كه از اسم من سوءاستفاده می‌شود و پرسپولیسی‌ها با بازیكنان دیگری به توافق رسیده‌اند. در فوتبال حرفه‌ای با بازیكنان جدید 6 ماه یا یك سال قبل مذاكره می‌كنند. دیگر شیوه 10 سال پیش به كار نمی‌آید كه یك تیم بعد از پایان بازی‌ها وارد فصل نقل و انتقالات شود.

 

حالا اگر برگردی ایران با كدام تیم قرارداد می‌بندی؟

 

بستگی به شرایط دارد اما دوست دارم فوتبالم را در سپاهان تمام كنم. سپاهان تیم باشخصیتی است و با بقیه تیم‌ها فرق می‌كند! در قطر هم وقتی بحث سپاهان پیش می‌آید همه احترام می‌گذارند و از این تیم به عنوان یك تیم بزرگ یاد می‌كنند. من هم اگر برگردم و همه چیز بر وفق مراد باشد به سپاهان می‌روم تا در این تیم بازی كنم.

 

سال‌ها در سپاهان بازی كردی، به نظرت این تیم با بازیكنانی كه از دست داده و مهره‌هایی كه جذب كرده می‌تواند در آسیا موفق شود و به عنوان قهرمانی برسد؟

 

دفعه قبل بردند و نرفتند بالا اما امیدوارم سپاهان این بار و با بازیكنانی كه جذب كرده راهی فینال شود و عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد. مهم‌‌ترین مساله در سپاهان شخصیت تیمی است كه ربطی به بازیكنان و توانایی‌های آنها ندارد. سپاهان باشخصیت است و می‌تواند به قهرمانی در آسیا برسد.

 

در ایران شایعه شده كه به بازیكنان ماشین و آپارتمان می‌دهند تا بخشی از قرادادشان را تامین كنند، در قطر هم چنین بحث‌هایی وجود دارد؟

 

من ایران را خبر ندارم و فكر می‌كنم این شایعه‌ها ساخته ذهن بعضی‌ها باشد! در قطر طبق قرارداد ماشین و خانه در اختیار بازیكن قرار می‌دهند تا یك فوتبالیست در رفاه كامل باشد.

 

بعد از نیمكت‌نشینی در بازی مقابل ازبكستان شایعه شد گفته‌ای كه از بازی‌های ملی خداحافظی می‌كنی، درست است؟

 

 

عقیلی, عکس عقیلی, هادی عقیلی, عکس هادی عقیلی

 

 

روزنامه‌ها در مورد فریدون زندی هم همین‌طور نوشتند و در مورد من هم چنین بحثی را مطرح كردند. من نگفتم از تیم ملی خداحافظی می‌كنم و این شایعه درست نبود. اصلا كسی نمی‌تواند از اخبار داخل اردوی تیم ملی خبر داشته باشد و چیزی بنویسد. همین‌طور كه ما بازیكنان نمی‌توانیم از اخبار داخل روزنامه شما خبردار شویم. مسائلی كه روزنامه‌ها نوشتند درست نبود و واقعا نمی‌دانم این اخبار را از كجا درآوردند!

 

حالا كه دو بازی از مقدماتی جام جهانی گذشته آیا تیم ملی صعود می‌كند؟

 

شانس ما سر جایش هست. درست است خوب بازی نكردیم اما چیزی از دست ندادیم. به نظر من شانس صعود مستقیم داریم و می‌توانیم راهی جام جهانی شویم.

 

منبع:سایت گل