اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«نیچروان بارزانی» به ایران آمد


نخست وزیر اقلیم کردستان عراق برای رایزنی با مقامات جمهوری اسلامی پیرامون تحولات اخیر عراق به ایران سفر کرده و با مقامات کشور دیدار و گفتگو خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: نخست وزیر اقلیم کردستان عراق برای رایزنی با مقامات جمهوری اسلامی پیرامون تحولات اخیر عراق به ایران سفر کرده و با مقامات کشور دیدار و گفتگو خواهد کرد

نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق برای گفتگو پیرامون تحولات اخیر عراق به خصوص اقدامات تروریستی گروهک داعش وارد تهران شده است.

وی در این سفر با برخی مقامات کشور از جمله علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
بارزانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسعود بارزانی: ایران به نیروهای پیشمرگه کرد سلاح داده



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار سیاست خارجی - در کنفرانس خبری مشترک با دکتر ظریف،
مسعود بارزانی: ایران به نیروهای پیشمرگه کرد سلاح داده/این تسلیحات توانایی ما را افزایش داده است/تکذیب تسلط مجدد داعش بر سد موصل

مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان گفت که ایران جز نخستین کشورهایی بود که به نیروهای پیشمرگه کرد برای مبارزه با داعش سلاح داد.

RUDAW نوشت: مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان در کنفرانس خبری مشترک با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران گفت: ایران جز نخستین کشورهایی بود که به نیروهای پیشمرگه کرد برای مبارزه با داعش سلاح داد.

به گزارش انتخاب، وی افزود: با ورود این تسلیحات به کردستان، توانایی نیروهای ما نسبت به گذشته تفاوت کرده است.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز گفت که تهران هیچ نیروی نظامی در عراق ندارد اما در حال کمک به بغداد و کردها از راه های دیگر است.

وی افزود: گروه تروریستی داعش تنها یک تهدید منطقه ای محسوب نمی شود بلکه برای کل دنیا خطرناک تلقی می شود.

در همین حال، وزارت نیروهای پیشمرگ در کردستان عراق خبرهای منتشر شده درباره سیطره افراد مسلح داعش بر سد موصل را تکذیب کرد.

گفتنی است، شبکه  سومریه نیوز ساعاتی پیش از تصرف سد موصل توسط داعش پس از درگیری های شدید با نیروهای نظامی کردستان عراق (پیشمرگه) خبر داده بود.

سد موصل بر رود دجله بزرگترین سد عراق و تامین کننده بخش بزرگی از برق شهرهای شمالی عراق است.

اخبار سیاست خارجی - انتخاب