اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس


با پایان نیم فصل نخست لیگا تیم بارسلونا در حالی با قاطعیت توانست به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یابد که یکی از فصل‌های بد رئال مادرید را شاهد بودیم. ایسنا:  با پایان نیم فصل نخست لیگا تیم بارسلونا در حالی با قاطعیت توانست به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یابد که یکی از فصل‌های بد رئال مادرید را شاهد بودیم.

 به گزارش سایت مارکا، علاوه بر قهرمانی بارسلونا در نیم فصل لیگا که با کسب 55 امتیاز از 57 امتیاز ممکن به دست آمد و عملکرد نامطلوب رئال مادرید، اتفاقات حاشیه‌ای دیگری نیز در نیم فصل لیگا رخ داد که به شرح زیر است:

1- درگیری‌های زیر پوستی «لیونل مسی» و «داوید ویا»

نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

 اختلاف نظر لیونل مسی و داوید ویا از بازی بارسلونا و گرانادا آغاز شد. در ادامه، مطبوعات داوید ویا را به بدرفتاری با لیونل مسی محکوم کردند. البته بعد از این اختلاف داوید ویا بار دیگر مصدوم شد تا کمتر این دو مهاجم کنار یکدیگر بازی کنند.



2- رئال مادرید سبز پوش شد

نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

رئال مادرید برای اولین بار لباس سبز پوشید. آنها برای اولین بار برابر سویا در هفته‌ چهارم لیگا لباس سبز پوشیدند، اما این اتفاق برایشان خوش‌یمن نبود و آنها با یک گل شکست خوردند.



3- نیمکت نشینی کاسیاس

نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

ایکر کاسیاس برای اولین بار در بازی برابر مالاگا نیمکت نشین شد و آدان در دروازه‌ قرار گرفت، اما رئال مادرید بدون کاسیاس هم باخت تا مشخص شود مشکل جای دیگری است.



4 – صورت خونین رونالدو


نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

در دیدار لوانته و رئال مادرید، داوید ناوارو با آرنج آبروی رونالدو را شکافت و در کمال تعجب هیچ کارتی نگرفت. البته رونالدو به میدان برگشت و گلزنی هم کرد تا در نهایت رئال مادرید (دو بر یک) پیروز شود.



5 – رفتن برق ورزشگاه


نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

قبل از بازی رئال مادرید و رایو وایکانو یک نفر سیم برق ورزشگاه والکاس را قطع کرد تا مصاف رئال مادرید و رایو وایکانو یک روز به تعویق افتد. اما در بازی معوقه نیز رایووایکانو با 2 گل شکست خورد تا در نهایت این اتفاق تاثیری در سرنوشت رایووایکانو نداشته باشد.



6- دلداری به تیتو ویلانووا


پس از عود کردن سرطان ویلانووا، سیل پیام‌ها به او سرازیر شد. در این بین بازیکنان بارسلونا با عکس تیتو ویلانووا به میدان آمدند تا به سرمربی خود روحیه دهند. همچنین بعضی تیم‌ها از جمله رئال مادرید نیز این کار خوب را انجام دادند.



7- درگذشت عکاس قدیمی

نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

مارک کولایوراتور، عکاس معروف لیگا در یک صانحه رانندگی درگذشت. همکاران او قبل از بازی والنسیا و وایادولید یاد او را گرامی داشتند.



8- مصدومیت یک شبه مسی


نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

مصدومیت لیونل مسی برابر سلتاویگو زنگ خطر را برای 24 ساعت در بارسلونا به صدا در آورد، اما در نهایت این بازیکن خیلی زود به تمرین‌های بارسا برگشت و این تیم را همراهی کرد.



9- ورزشگاه‌های خالی

نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

قیمت‌های بالای بلیت‌ها و بحران اقتصادی باعث خالی شدن استادیوم‌های لیگ شد. حتی حضور تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا هم در خیلی از مواقع باعث پر شدن استادیوم‌ها نمی‌شد.



10- دعوای فرنادو یورنته و مارچلو بیلسا

نیم فصل لیگا در گذر زمان + عکس

درگیری فرناندو یورنته و مارچلو بیلسا با اخراج یورنته از تمرینات آتلتیک بیلبائو به اوج خود رسید.



11- اشک سرمربی اسپانیول در آمد


در مراسم تودیع سرمربی اسپانیول مائوریسیو پوچتینو به گریه افتاد. جای او در نیمکت اسپانیول به خاویر آگیره رسید.


ویدیو مرتبط :
گل برتر نیم فصل بوندس لیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی که گذر زمان را نشان می دهد!