اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نیم‌ بها شدن بلیت 12 سینما


بلیت 12 سینمای پیوند، شكوفه، میلاد، ماندانا، ناهید، راگا، تماشا، رازی، فردوسی، شاهد، مركزی و بهمن از روز مبعث تا نیمه‌ی شعبان به‌صورت نیم‌بها عرضه می‌شود.

حبیب كاوش(سخنگوی شورای صنفی نمایش) با اعلام این مطلب افزود: ازسوی موسسه فیلم ایران؛ طرحی به شورای صنفی نمایش ارائه شد كه براساس آن بلیت 12 سینمای پیوند، شكوفه، میلاد، ماندانا، ناهید، راگا، تماشا، رازی، فردوسی، شاهد، مركزی و بهمن از روز مبعث تا نیمه شعبان به‌صورت نیم‌بها عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به دنبال لغو شدن عرضه‌ی بلیت نیم‌بها مطرح شده است و درحال هماهنگی با سینماداران برای اجرای آن هستیم.

كاوش درباره اجرای طرح اكران سینماها در ماه رمضان نیز گفت: ماه مبارك رمضان سینماهای كشور با یك ركود نسبی مواجه می‌شدند. در دوره‌های قبل طرحی موسوم به اذان تا اذان با هدف ارتقای فروش سالنهای سینما اجرای می‌شد. امسال این طرح بررسی شد و در ابتدا نام آن از اذان تا اذان به اكران ویژه رمضان تغییر كرد.

وی ادامه داد: در این طرح سینماهای مدرن، ممتاز، درجه یك می‌توانند علاوه بر سانسهای عادی خود در روز دو سانس فوق‌العاده نیز در پایان نمایشهای خود در شب داشته باشند و می‌توانند در این سانسها علاوه بر فیلمی كه در زمان اكران عادی نمایش می‌دهند، اقدام به نمایش فیلم‌هایی كه مورد تایید شورای صنفی نمایش است نیز بكنند. تهیه‌كنندگان نیز می‌توانند با ثبت نام در فراخوان این طرح؛ فیلم‌های خود را جهت نمایش در این طرح ارائه كنند.

كاوش، بحث توجه به سینمای كودك را از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای صنفی نمایش اعلام كرد و افزود: درحال بررسی هستیم تا درصورت امكان گروه ویژه سینمای كودك را راه‌اندازی كنیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز به‌دلیل فشردگی مطالب و مباحث درباره وضعیت اكران تصمیم گیری نشد و در جلسه فوق‌العاده صبح فردا(7 تیرماه) درباره وضعیت اكران سینماها تصمیم گیری می‌شود.

منبع: ایلنا


ویدیو مرتبط :
نیم بها شدن محمدرسول الله (ص) در 1شنبه ها و 3شنبه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز، قیمت بلیت سینما نیم بها است


سخنگوی شورای صنفی نمایش: به مناسبت روز سینما امروز قیمت بلیت تمام فیلم ها در سینماهای سراسر کشور نیم بهاست، تا دیروز تنها قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله (ص)» نیم بها بود.

خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی شورای صنفی نمایش: به مناسبت روز سینما امروز قیمت بلیت تمام فیلم ها در سینماهای سراسر کشور نیم بهاست، تا دیروز تنها قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله (ص)» نیم بها بود.

غلامرضا فرجی درباره برنامه های شورای صنفی برای روز سینما افزود: امسال پیشنهادی از طرف اصناف برای رایگان بودن بلیت سینماها نداشتیم به همین دلیل بلیت‌ فیلم ها رایگان نشد.


سال‌های گذشته قیمت بلیت فیلم ها در سینماها در روز سینما رایگان بود.