اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نگران پر شدن صفحه مهر انتخابات نباشید


معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: شناسنامه هایی که صفحه مربوط به مهر انتخاباتی آنها پر شده است، تعویض می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: شناسنامه هایی که صفحه مربوط به مهر انتخاباتی آنها پر شده است، تعویض می شود.

محسن کرمی با بیان این مطلب افزود: در هفته منتهی به انتخابات با هماهنگی وزارت کشور و شورای نگهبان تمهیداتی اندیشیده شده است که  چنانچه صفحه مربوط به مهر انتخابات در شناسنامه شخصی پر شده باشد و امکان درج مهر انتخابات جدید وجود نداشته باشد صفحه ای را در شناسنامه شخص مورد نظر مشخص کنند تا نسبت به درج مهر توسط مسئولان شعب انتخاباتی اقدام شود.

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور خاطر نشان کرد: اگر بین این مرجع ؛ وزارت کشور و شورای نگهبان، هماهنگی صورت نگرفت نسبت به تعویض این شناسنامه ها اقدام خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
نگران قضاوت مردم نباشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این صفحه کلید جیبی دیگر نگران تایپ دوانگشتی خود نباشید + تصاویر



مشکل کندی تایپ و یا تایپ پر از اشتباه را می‌توان توسط یک صفحه کلید منحصر بفرد مخصوص استفاده به همراه گوشی هوشمند و تبلت برای همه برطرف کرد.


کارشناسان از ساخت نوعی صفحه کلید بسیار منحصر بفرد تنها مخصوص گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و تبلت خبر داده‌اند که تنها دارای 8 کلید است و می‌تواند به تدریج کلمات مورد استفاده کاربر را یاد بگیرد و به طور پیش فرض تایپ کند.

 

اخبار , اخبار علمی,ساخت صفحه کلید جیبی,تصاویر صفحه کلید جیبی


گفتنی است این صفحه کلید زیبا Textbaade نام دارد و قیمت آن 99 دلار است و توسط طراحان کالیفرنیای ساخته شده است.

اخبار , اخبار علمی,ساخت صفحه کلید جیبی,تصاویر صفحه کلید جیبی


این صفحه کلید از سه قسمت که توسط آهن ربا به همدیگر متصل شده تشکیل شده و شامل دو ردیف از 4 کلید فوق‌العاده هوشمند است و همینطور نحوه طراحی آن مانع از خسته شدن مچ دست به هنگام تایپ می‌شود.

 

اخبار , اخبار علمی,ساخت صفحه کلید جیبی,تصاویر صفحه کلید جیبی


بر روی این 8 کلید تمامی 26 حرف الفبای انگلیسی به همراه اعداد و علائم نشانه‌گذاری وجود دارد و الگوریتم هوش مصنوعی موجود در آن اجازه تایپ راحت و سریع را به کاربر می‌دهد. این صفحه کلید تاشو است و حتی در جیب‌ جای می‌گیرد.

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران