اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نگرانی و امید آقای رئیس برای اصولگرایان


چمران حفظ و تقویت وحدت را مبنای اصولگرایی دانست و بیان داشت: اتحاد، از خود گذشتگی، ایثار معنای واقعی اصول گرایی است؛ تفکر اصولگرایی باید سبب همگرایی و وحدت نظر بیشتر نیروهای این جبهه شود.

رسا نیوز: چمران حفظ و تقویت وحدت را مبنای اصولگرایی دانست و بیان داشت: اتحاد، از خود گذشتگی، ایثار معنای واقعی اصول گرایی است؛ تفکر اصولگرایی باید سبب همگرایی و وحدت نظر بیشتر نیروهای این جبهه شود.

مهدی چمران رییس شواری شهر تهران، در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به تبیین راه های تحکیم وحدت اصول گرایان پرداخت و اظهار داشت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی واقعا یک شخصیت عظیمی برای اسلام بودند و رحلت ایشان ثلمه ای بر جهان اسلام وارد کرد.

 وی ادامه داد: اگر کسانی به ظاهر بگویند باهم هستیم و اصول و مبانی را رعایت می کنیم اما در عمل به گونه دیگر رفتار کنند فایده ای نخواهد داشت و فکر می کنم در مقابل خداوند و مردم مسؤول خواهند بود.

رییس شواری شهر تهران با اشاره به عدم هماهنگی اصولگرایان در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری، گفت: از همه گذشته ها باید عبرت گرفت، درس گرفتن از گذشته ها سیره عقلا است؛ اگر می خواهند همان وضعیت تکرار شود به رویه خود ادامه دهند اما اگر بنای اصلاح دارند، باید خود را از این دام شیطانی برهانند و دقیق و صحیح فکر کنند.

رییس شواری شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به عملکرد بهتر اصولگرایان در انتخابات های آتی وجود دارد؟ ابراز داشت: من امید دارم؛ ان شاء الله که امیدمان تبدیل به ناامیدی نشود.


ویدیو مرتبط :
کدام بخش سخنران رئیس جمهور با اعتراض اصولگرایان مواجه شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای رئیس جمهور همبازی فرزندانش شد


 بشار اسد در حال بازی با فرزندانش