اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نگرانی از بازگشت جباری به ایران!


سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر با حضور مجتبی جباری در اردوی تیم ملی فوتبال ایران موافقت کرد.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر با حضور مجتبی جباری در اردوی تیم ملی فوتبال ایران موافقت کرد.

در حالی که هنوز یک هفته از حضور مجتبی جباری در تیم فوتبال الاهلی قطر نمی‌گذرد این بازیکن ایرانی پس از برگزاری جلسه با "میلان ماچالا" و موافقت سرمربی الاهلی برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال به ایران بر می‌گردد. تیم ملی فوتبال ایران روز 15 اکتبر (23 مهرماه) باید در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم تایلند برود.

ماچالا در حالی با حضور جباری در اردوی تیم ملی فوتبال ایران موافقت کرده است که این دو یکشنبه جلسه گرمی با همدیگر داشتند. البته ماچالا تلاش داشت جباری را به ماندن در دوحه و نرفتن به تهران قانع کند تا این بازیکن در تمرینات باشگاهش شرکت داشته باشد و با سایر بازیکنان هماهنگ‌تر شود.

بخشی از نگرانی ماچالا از حضور جباری در تیم ملی ایران به خاطر خستگی زیادی این بازیکن در صورت بازی مقابل تایلند است. جباری روز 16 اکتبر به دوحه باز خواهد گشت و باید دو روز بعد با الاهلی به مصاف تیم ام صلال برود.

در این جلسه جباری برای حضور در تیم ملی ایران تاکید داشته و گفته است نمی‌توانم در دوحه بمانم. این بازیکن ایرانی به ماچالا اعلام کرده می‌خواهد در اردوی تیم ملی ایران باشد و همیشه هم همینگونه بوده است.


ویدیو مرتبط :
نگرانی تونس از بازگشت تروریست های داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجتبی جباری به ایران بازگشت!


برادر همسر هافبک ایرانی تیم الاهلی دچار سانحه شدید رانندگی شد.

کاپ: برادر همسر مجتبی جباری هفته گذشته در اثر یک سانحه شدید رانندگی به کما رفت و به همین دلیل جباری بلافاصله به ایران مراجعت کرد تا امور مربوط به درمان وی را در کنار خانواده اش پیگیری کند.

این در حالی است که برادر همسر جباری،امروز شرایط بهتری داشت و پس از حدود 10 روز توانست چشم خود را باز کند.