اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نگاه بورس به بازار همچنان منفی است


بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز به روند نزولی خود ادامه داد و با افت 161 واحدی مواجه شد.

خبرگزاری ایسنا: بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز به روند نزولی خود ادامه داد و با افت 161 واحدی مواجه شد.

بورس اوراق بهادار تهران که نگاه خود را به مذاکرات وین دوخته است، در حالت انتظار و نگرانی قرار داشته و منتظر انتشار اخبار جدید در این حوزه است.بنابراین بورس تهران روند نزولی به خود گرفته و با افت قیمت ها مواجه شده است به طوری که در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس 161 واحد دیگر از ارزش خود را از دست داد و به کانال 75 هزار و 248 واحد رسید.

در بازار امروز شرکتهای فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری امید، هلدینگ خلیج فارس، گروه توسعه ملی، نفت و گاز پارسیان، تاپیکو و بانک تجارت بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند و در مقابل شرکتهای ارتباطات سیار، پارس خودرو و توسعه صنایع بهشهر با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز شرکت تازه وارد سیدکو همچنان بیشترین تقاضای خرید بازار را به خود اختصاص داد و در صدر جدول قرار گرفت.سرمایه گذاری شاهد و ایران خودرو دیزل از شرکتهای بودند که از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند.در مقابل شرکت پارس خودرو که با افزایش زیان مواجه شده بود به همراه فولاد امیرکبیر کاشان و داروسازی امین بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز بورس تهران حجم معاملات نیز کاهش پیدا کرد و در مجموع بیش از 447 میلیون سهم به ارزش 123 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح 339 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.


ویدیو مرتبط :
بورس - از نگاه بازار گاوی یا خرسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس بوک سهام خود را در بازار بورس نزدک عرضه می کند/ارزش فیس بوک به بیش از صد میلیارد دلار رسید.



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فیس بوک سهام خود را در بازار بورس نزدک عرضه می کند

ارزش فیس بوک به بیش از صد میلیارد دلار رسید.

به واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، سهام شبکه اجتماعی فیس بوک از فردا در بازار بورس نزدک معامله می شود. پیش بینی می شود سهام این شرکت بین سی و چهار تا سی و هشت دلار باشد. ارزش این شرکت اکنون بیش از صد میلیارد دلار است.

زاکابرگ موسس این شبکه اجتماعی در خصوص فروش سهام آن پنجاه و پنج درصد حق رای دارد و کنترل این شرکت را همچنان در اختیار خواهد داشت./واحد مرکزی خبر