اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نکونام: غیرت ایرانی را نشان می دهیم


جواد نکونام می‌گوید آبی‌پوشان شب قبل از بازی با بوریرام تا ساعت 3 صبح از شلوغی نخوابیدند.

خبرآنلاین: جواد نکونام می‌گوید آبی‌پوشان شب قبل از بازی با بوریرام تا ساعت 3 صبح از شلوغی نخوابیدند.

سعید اکبری: جواد نکونام ظهر دیروز در سئول، با استقلال تمرین نکرد. علت غیبت او «تب و لرز» بود. نکو در مسیر تایلند به کره، مریض شد و دیروز استراحت کرد. او توضیحاتی در این باره به خبرآنلاین می دهد و در ادامه، از بازی با بوریرام و مشکلاتی که تایلندی ها برایشان به وجود آوردند، حرف می زند. نکونام معتقد است استقلالی ها با غیرت ایرانی برای قهرمانی در آسیا می جنگند.

*در خبرها داشتیم که به شدت مریض شده اید. چه اتفاقی افتاده؟

تب و لرز گرفته ام. حالم زیاد خوب نیست. نتوانستم با تیم تمرین کنم.

*چرا؟

در مسیر سفر به کره، داخل هواپیما سر بود. من در ردیف آخر نشسته بودم و نمی دانم باد از کجا می آمد و به سر من می خورد. خلاصه که وقتی رسیدیم، احساس کردم حالم خیلی بد است. سریعا پزشک ها به من سرم وصل کردند. انواع ویتامین ها را هم داخل سرم زدند. چند تا هم قرص خوردم و خوابیدم. فعلا حالم تعریفی ندارد اما امیدوارم از یکی دو روز آینده بتوانم سرپا بایستم و بدون مشکلی با تیم تمرین کنم.

*تا بازی سئول هم 3 روز باقیمانده است.

بله، انشاالله مشکلی تا آن زمان نخواهم داشت و تا روز بازی آماده می شوم.

*نتیجه خوبی هم مقابل بوریرام گرفتید. نیمه اول خوب نبودید ولی نیمه دوم توانستید دو گل بزنید و برنده شوید.

در نیمه اول طبیعی بود که آنها هجومی بازی کنند و به ما فرصت ندهند. به هر حال در زمین ما باخته بودند و در زمین خودشان گل می خواستند. موفق هم شدند. واقعیت این است که در 45 دقیقه اول، ما استقلال واقعی نبودیم اما در نیمه دوم، با انگیزه ای که کادر فنی داد، برای برد به زمین رفتیم. عملکرد ما در این نیمه نشان داد که استقلال می تواند در هر لحظه که بخواهد شرایط بازی را تغییر دهد. تایلندی ها فکر می کردند در نیمه دوم حتی بتوانند به ما گل های بیشتری بزنند ولی خیلی زود فهمیدند که حریف ما نیستند. در نیمه دوم نفس این تیم را گرفتیم. با اینکه هوا شرجی بود و تایلندی ها توقع داشتند رفته رفته توان ما تحلیل برود، ولی به خوبی توانستیم انرژی خود را تقسیم کنیم و آنها را شکست دهیم.

*قبل از بازی هم ظاهرا برایتان زیاد دردسر درست کردند.

بله، خیلی اذیت مان کردند. یک استخر پشت اتاق های ما بود. بعد از ظهر دیدیم یک سر افراد با سر و وضعی نامناسب به هتل آمدند. ساعت حدود 9 شب بود که استخر پر از آدم شد. یک میهمانی گرفته بودند. باندهای بزرگی وصل کردند و صدای موزیک تا آخر بود. خیلی شلوغ می کردند و نمی گذاشتند ما استراحت کنیم. تا ساعت 1 بامداد این سر و صداها ادامه داشت. بعد از آن هم به راهرو ها آمده بودند. دعوا می کردند، سر و صدا می کردند و به نوعی تمرکز ما را به هم زده بودند. خود من به شخصه نتوانستم بخوابم و تا ساعت 3 صبح بیدار بودم. خیلی دردسر درست کردند و ناظر کنفدراسیون هم از این صحنه ها فیلم گرفت.

*هتل هم وضع مناسبی نداشت؟

نه، افتضاح بود. هر جانوری که بگوئید در هتل دیدیم. مارمولک و سوسک که فراوان بود و هر جا قدم می گذاشتیم، یکی دو تایشان میزبان مان بودند!

*الان هم که در کره هستید. اوضاع خوب است؟

اینجا هم هتل خوبی در اختیار ما قرار نداده اند و شرایط خوب نیست. البته من هنوز زمین تمرینی را ندیده ام چون با تیم تمرین نکردم.

*استقلال می تواند قهرمان آسیا شود؟ خیلی به این افتخار نزدیک شده اید.

آروزی تک تک ما و هواداران این است که استقلال قهرمان آسیا شود. ستاره سوم همین نزدیکی هاست! بچه های ما واقعا با غیرت هستند. با وجود سختی هایی که کشیدیم و مشکلاتی که داریم، با تمام توان جلوی بوریرام بازی کردند. منتی هم نیست، ما مثل یک سرباز هستیم. شما دیدید که شرایط ما از نظر روحی و روانی پس از بازی های لیگ خوب نبود. ولی با تدبیر کادر فنی و غیرت بچه ها، برای برد به زمین رفتیم و خدا را شکر به نیمه نهایی رسیدیم. شک نکنید بازیکنان استقلال به خاطر هواداران، در مقابل سئول هم با قدرت به زمین بازی می روند. غیرت ایرانی را یک بار  دیگر در سئول نشان خواهیم داد.

*اگر سئول را هم ببرید، ناکامی فوتبال کره امسال مقابل ایران کامل می شود.

بحث این مسایل نیست. کره و ایران دو قدرت فوتبال آسیا هستند. ما هیچوقت دنبال این مسایل نبوده ایم اما کره ای ها حساسیت ها را بالا بردند. قبل از بازی ایران مربی شان آن کار را کرد و دیدید که بازی برگشت را هم باختند. اما واقعیت این است که آنها انواع امکانات را دارند. سرمایه گذاری زیادی می کنند. چهارم دنیا شده اند. هر ساله میلیاردها دلار وارد چرخه فوتبال شان می شود. همین تیم اف سی سئول جزو متمول ترین باشگاههای این کشور است. ولی شما نگاه کنید که ما هنوز با مشکلات فراوانی در فوتبال خودمان روبرو هستیم. با این حال، وقتی به زمین می رویم این چیزها اهمیت ندارد و فقط می خواهیم برای اسم ایران و به خاطر طرفداران بجنگیم. خوشحالم که امروز استقلالی ها و پرسپولیسی ها یکی هستند و این موضوع به ما دلگرمی بیشتری می دهد. امیدوارم در نهایت قهرمان شویم چون این افتخار ملی است. روز اولی که به استقلال آمدم گفتم دو آرزوی بزرگ با استقلال دارم، قهرمانی در لیگ و بعد قهرمانی در آسیا.


ویدیو مرتبط :
فریاد غیرت در اصفهان «ما اجازه نمی دهیم!»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمایل چندانی به تمدید با جباری نداریم / فتح اله زاده:500 هزار دلار برای نکونام می دهیم



تمایل چندانی به تمدید با جباری نداریم / فتح اله زاده:500 هزار دلار برای نکونام می دهیم

باشگاه استقلال، تمایل چندانی برای به خدمت گرفتن جباری ندارد و در صورتی كه جواد نكونام به تیم استقلال بپیوندد ، از در اختیار گرفتن خلعتبری نیز منصرف خواهیم شد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 به گفته مدیر عامل باشگاه استقلال، این تیم همچنان به دنبال استخدام جواد نکونام هافبک ملی پوش اوساسونایت .البته  فقط در صورتی كه باشگاه اوساسونای اسپانیا با دریافت 500 هزار دلار، رضایت نامه ' جواد نكونام ' را صادر كند!

 

به گزارش گل ، علی فتح اله زاده 'كه برای بازدیداز تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران به تركیه سفركرده است ، روز سه شنبه به ایرنا افزود:وضعیت پیوستن نكونام به تیم استقلال در دو سه روز آینده مشخص خواهد شد. وی افزود : در گفت وگو با نكونام عنوان كرده ام كه اگر باشگاه اوساسونا برای صادركردن رضایت نامه ، 2.5 میلیون دلار درخواست كرده است ، بهتر است او فصل آینده نیز در این تیم به بازی بپردازد. باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن نكونام حاضر به پرداخت 500 هزار دلار به این باشگاه اسپانیایی است.

 

فتح الله زاده در باره وضعیت ' مجتبی جباری و محمدرضا خلعتبری ' برای حضور در تیم فوتبال این باشگاه اظهارداشت : باشگاه استقلال، تمایل چندانی برای به خدمت گرفتن جباری ندارد و در صورتی كه جواد نكونام به تیم استقلال بپیوندد ، از در اختیار گرفتن خلعتبری نیز منصرف خواهیم شد.

 

وی در باره كاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در فصل آینده اظهار داشت : كاپیتان اول تیم استقلال ، ' پژمان منتظری ' است ، من بامنتظری دراین باره گفت وگو و عنوان كردم كه كاپیتان اول تیم استقلال اوست و اگر او نخواهد، بازوبند كاپیتانی را به ' مهدی رحمتی ' نخواهیم داد كه او در پاسخ اعلام كرد كه با توجه به اینكه ' مهدی رحمتی ' دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران است، برای افزایش روحیه و انگیزه وی با كاپیتانی رحمتی موافق است.

 

وی درپاسخ به چگونگی یارگیری تیم فوتبال پرسپولیس تهران دراین فصل اظهار داشت : باشگاه پرسپولیس در این فصل بازیكنان خوبی را به خدمت گرفته است و امیدوارم هر چه زودتر بین این بازیكنان و مربی جدید ان هماهنگی لازم ایجاد شود. با توجه به بازیكنانی كه پرسپولیس در این فصل به خدمت گرفته است ، این تیم یكی از مدعیان قهرمانی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران به شمار می رود.

وی در پاسخ به وضعیت تیم تراكتورسازی تبریز و تشكیل اردوی آمادگی این تیم در تركیه اظهارداشت : تراكتور سازی تبریز تیم دوم من بشمار می رود و امیدوارم این تیم نیز در فصل آینده به نتایج خوبی دست یابد./سایت گل