اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نکونام: شنیدن نام فرهادی اشکم را در آورد


«فیلم «جدایی نادر از سیمین» در سینماهای پامپلونا اکران شده بود. شهر ما شهر خیلی بزرگی نیست و خیلی از مردم شهر با من برخورد دارند و خیلی‌‌هایشان بعد از دیدن این فیلم از من درباره این فیلم و کارگردانش می‌پرسیدند.

 صبح بخیر به نقل از خبرآنلاین: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید صحنه کسب افتخار برای سینمای ایران اشک شوقش را در غربت جاری کرده است.

جواد نکونام موفقیت اصغر فرهادی و فیلم «جدایی نادر از سیمین» در یکی از مهم‌ترین جوایز سینمایی دنیا را تبریک گفت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که مراسم شصت و نهمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب را به صورت زنده در شهر پامپلونای اسپانیا تماشا کرده، گفت: «راستش داشتم مراسم را نگاه می‌کردم و مدام گوشم را تیز کرده بودم که نام ایران را بشنوم.

وقتی این جایزه به فیلم کشورمان رسید و اسم فرهادی و نام ایران را شنیدم از خوشحالی، اشکم در آمد. نمی‌دانید وقتی در غربت هستید و می‌بینید یک هموطن‌تان این طور افتخار‌آفرینی می‌کند، چقدر به خودتان و ایرانی بودنتان افتخار می‌کنید.

 این حسی بود که من در لحظه شنیدن اسم فیلم فرهادی داشتم.»


نکونام ادامه داد: «فیلم «جدایی نادر از سیمین» در سینماهای پامپلونا اکران شده بود. شهر ما شهر خیلی بزرگی نیست و خیلی از مردم شهر با من برخورد دارند و خیلی‌‌هایشان بعد از دیدن این فیلم از من درباره این فیلم و کارگردانش می‌پرسیدند.

 خیلی‌ها از این فیلم خوششان آمده بود و از خوب بودن فیلم برایم می‌گفتند. بعد از کسب اینجایزه مهم من هنوز به تمرین تیم نرفتم تا واکنش هم‌تیمی‌هایم را ببینم، اما روز سه‌شنبه که تعطیل بودیم یکی از بچه‌های تیم ایمیل زده بود و این موفقیت را به من به عنوان یک ایرانی تبریک گفته بود.

 جا دارد من هم از طریق شما، از صمیم قلب به اصغر فرهادی و سینمای ایران برای این موفقیت تبریک بگویم. واقعا لذت‌بخش است وقتی می‌بینی چنین موفقیت‌های بزرگی برای کشورمان بدست می‌آید و همه جا از ایران حرف می‌زنند.»


فیلم «جدایی نادر از سیمین» دوشنبه صبح در جوایز گلدن گلوب برنده جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان شد.


ویدیو مرتبط :
کنار هرقطره اشکم........

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگي نامه ي جواد نکونام



 

جواد نکونام

 

جواد نکونام متولد۱۶ شهریور درشهر ری است.

81 بازی ملی دارد.

14 گل ملی به ثمر رسانده است.

قدش 186cm است .

وی در درتیم های ، الوحده و الشارجه امارات بازی کرده است و درسال 2006 نیز در بین ده بازیکن برتر آسیا قرار گرفته است و در حال حاضر عضو باشگاه می باشد.

 

نکونام در بیست و دوم دیماه سال 1379 و درحالیکه تنها 19 سال و 31 روزسن داشت، برای نخستین بار پیراهن تیم ملی کشورمان را در دیدار دوستانه برابر اکوادور برتن کرد و در حال حاضر بعد از و کاپیتان سوم ایران به حساب می آید.

 


اوساسونا:


وی اولین بازیکن ایرانی است که پایش به لا لیگای([La Liga]) اسپانیا راه یافت و به گفته خودش میخواهد با ورودش به پای دیگر بازیکنان ایرانی را به اسپانیا باز کند. جواد اولین گل خود در اوساسونا را در مقابل ویا رئال به ثمر رساند.