اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوکیا آتش به مال خود زد+عکس



نوکیا ,مایکروسافت

نوکیا آتش به مال خود زد+عکس

سرانجام مایکروسافت توانست با قیمتی هنگفت شرکت بزرگ نوکیا را به دارایی های خود اضافه کند.

استفان الوپ معاون سابق مایکروسافت چندی بیش به بهانه ی رفع مشکلات شرکت نوکیا به این   شرکت نقل مکان کرد و بعد از اقداماتی که به وضع نوکیا کمک چندانی نکرد باعث شد بخش نرم افزار نوکیا از کار بیفتد  و سیستم عامل ویندوز موبایل را به کلی جایگزین سیمبین کرد.

اکنون که نوکیا در وضع خوبی به سر نمی برد مایکروسافت به کمک یار قدیمی خود توانست با قیمت 7.2 میلیارد دلار بخش موبایل نوکیا را خریداری کند.

با 32 هزار نفری که به مجموعه مایکروسافت اضافه شدند صنعت موبایل دنیا به دست 4 غول موبایل و تبلت یعنی اپل، گوگل، مایکروسافت و سامسونگ افتاده است.

هم اکنون نوکیا در مقام دوم فروش دستگاه های تلفن همراه بعد از سامسونگ محسوب می شود البته بخش اعظمی از این فروش در بخش گوشی های ارزان قیمت است./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تست بنچمارک اکسپریا زد 5، زد 3+، زد 2، زد 1 و زد سونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد عاشق کودکش را در مدرسه‌ آتش زد+ عکس



اخبار,اخبار حوادث,مرد عاشق کودکش را در مدرسه‌ آتش زد

 

اخبار حوادث - مرد عاشق کودکش را در مدرسه‌ آتش زد+ عکس

در پی اقدام به طلاق زن جوان ژاپنی از شوهر خود باعث گردید شوهر وی پس از سوزاندن فرزندشان در مدرسه خود را نیز سوزاندند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس در پی جدا شدن زوج ژاپنی موجب گردید شوهر 49 ساله زن جوان پس از سوزاندن پسر 9 ساله خود در مدرسه‌اش خود را نیز تسلیم مرگ کند.

به گزارش خبرگزاری‌ها به نقل از این خبرگزاری، این شوهر 49 ساله به قدری تحت تاثیر جدایی از همسرش قرار گرفت که پسر 9 ساله خود را درحالی که سرگرم بازی بیس بال در حیاط مدرسه بود مقابل دیدگان دیگر همکلاسی‌هایش به آتش کشید و در نهایت خود را نیز سوزاند.

وی از مواد آتش‌زا برای هر چه زودتر شعله ور شدن استفاده کرده بود و پسر 9ساله به دلیل جراحان قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

همسر این مرد به دلیل سوء رفتار از شوهرش جدا شده بود.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران