اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوه امام: برخی جز خود کسی را قبول ندارند


یادگار گرامی امام خمینی بر توجه جایگاه مبارزان و همراهان نهضت اسلامی در روزهای سخت تأکید کرد گفت: برخی کسانی که در دوران مبارزه زخم زبان و طعنه می زدند امروز کاتولیک تر از پاپ شده و جز خودشان کسی را قبول ندارند و عده ای هم که در دوران مبارزه با بی تفاوتی زندگی می کردند، امروز انقلابى تر از دیگران شده اند.

جماران نوشت:‌ یادگار گرامی امام خمینی بر توجه جایگاه مبارزان و همراهان نهضت اسلامی در روزهای سخت تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار جمعی از جانبازان دفاع مقدس در حرم مطهر امام خمینی با اشاره به تعبیر قرآنی مسلمانان «قبل فتح» و مسلمانان «بعد فتح» اظهار داشت: بر اساس یک قاعده عقلی، کسانی که از ابتدا در تأسیس مجموعه ای تأثیر داشته اند یا افرادی که بعدها به آن جریان پیوستند اما هزینه سنگینی برای تثبیت مجموعه دادند، با کسانی که در دوره های بعد برای چیدن نیروهای خویش در این مجموعه وارد شده اند، مساوی نیستند؛ بنابراین فرق است میان آنان که براى انقلاب و امام هزینه دادند و آنان که از انقلاب و امام فایده بردند.

وی با تأکید بر اینکه باید یاران روزهاى غربت امام و انقلاب و کسانى را که هزینه هاى سنگینی در این راه دادند، بزرگ بداریم، افزود: برخورد یکسان با این سه دسته مطابق عدالت نیست؛ چه رسد به آنکه تازه واردها بتوانند مانع حیات اجتماعی و احقاق حقوق صاحبان اصلی جریان شوند.

یادگار امام با اشاره به توجه فراوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همراهان روزهای سخت نهضت اسلامی، یادآور شد: مرحوم ابوی ما در دو ماه پایانی عمر خویش بنا به مناسبتی، نام چند نفر را آوردند و به من گفتند اگر روزی نبودم، این چند نفر یادت نروند چرا که اینها یاران دوران غربت امام هستند.

وی گفت: برخی کسانی که در دوران مبارزه زخم زبان و طعنه می زدند امروز کاتولیک تر از پاپ شده و جز خودشان کسی را قبول ندارند و عده ای هم که در دوران مبارزه با بی تفاوتی زندگی می کردند، امروز انقلابى تر از دیگران شده اند.

سید حسن خمینی با اشاره به نقش والای جانبازان در حفاظت از انقلاب و ضرورت حساسیت نسبت به خون های پاکی که انقلاب را به ثمر رساندند، تصریح کرد: از دشنام و درفش نباید ترسید؛ چرا که در این مسیر خداوند بر اساس وعده ای که در قرآن داده است نصرت خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله انتخابات اخیر و آنچه در جریان اجرا و برگزاری آن رخ داد، حامل نتایج مبارکی باشد.


ویدیو مرتبط :
كسی كه امام رضا(ع)را قبول دارد،امام زمان راهم قبول دارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید نوه امام (ره) از قهوه تلخ/ صدا و سیما چنگی به دل نمی زند



 

 

تمجید نوه امام (ره) از قهوه تلخ/ صدا و سیما چنگی به دل نمی زند

 

 

زهرا اشراقی نوه حضرت امام خمینی(ره)در تازه ترین یادداشت خود به تمجید از سریال قهوه تلخ پرداخته است. به گزارش پارس توریسم، خانم اشراقی در بخشی ازجدیدترین یاددداشت خود نوشته است: تماشای فیلم بخشی از برنامه روزانه من است. متاسفانه صدا و سیمای ایران و برنامه‌هایش دیگر چنگی به دل نمی‌زند. اگر همین سیاست‌ها ادامه پیدا کند دیگر همین تعداد تماشاگر قلیلی هم که باقی مانده را از دست می‌دهد. به‌نظرم اقبال عمومی و هیجانی که این روزها سریال «قهوه تلخ» ایجاد کرده خودش نشانه‌ای است از وضعیت تعداد تماشاگران تلویزیون. در واقع مهران مدیری همان تعداد تماشاگری را هم که برای پر کردن اوقات فراغت‌شان سراغ تلویزیون می‌رفتند به سمت این سریال کشاند.

در ادامه این یادداشت که در روزنامه شرق منتشر شده، آمده است: به‌هر حال مهران مدیری چهره موجهی بود و طرفداران بسیاری داشت و به‌نظرم این صدا و سیما بود که با خروج این سریال از زیر مجموعه تلویزیون متضرر شد. این در حالی است که این رسانه می‌توانست با ساخت برنامه‌هایی و شفاف‌سازی اخبار، مخاطبان بیشتری داشته باشد کما اینکه تجربه نشان داده است مردم ایران از هوشمندی بالایی در انتخاب رسانه و برنامه‌های تلویزیونی برخوردارند. برای نمونه برنامه تلویزیونی همچون برنامه «نود» طرفداران خودش را دارد و بسیاری از مردم از میان انبوه برنامه‌های رسانه ملی تنها سراغ این برنامه می‌روند.../پارس توریسم