اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوشیدن آب، راهی برای کاهش سردرد


نوشیدن آب به صورت جرعه جرعه می تواند از شدت سردرد یا میگرن شما کم کند و نیاز به مصرف مسکن را کاهش دهد.

 
 
 
 
صبح بخیر: دفعه بعدی که دچار سردرد شدید به جای خوردن قرص مسکن، یک لیوان آب بنوشید. نوشیدن آب به صورت جرعه جرعه می تواند از شدت سردرد یا میگرن شما کم کند و نیاز به مصرف مسکن را کاهش دهد.

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که نوشیدن حدودا 7 لیوان آب در طول روز، می تواند درد را کم کرده و کیفیت زندگی بیمارانی را که مرتبا به سردرد مبتلا می شوند تقویت کند.



این یافته ها از زمانی به دست آمد که دانشمندان هلندی دریافتند بیماری که به دلیل ابتلا به ناراحتی مثانه بیشتر از قبل آب می نوشید، کمتر از گذشته دچار سردرد می شود.  دانشمندان سپس حدود 100 بیمار دیگر را مورد آزمایش قرار داده و شاهد نتایج مشابه بودند. پزشکان همچنین توصیه می کنند که برای کاهش سردرد، بیماران باید با استرس خود مبارزه کنند، خوب بخوابند و از مصرف بیش از حد کافئین خودداری کنند.



ویدیو مرتبط :
نوشیدن آب غم را کاهش میدهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهی برای تشویق افراد به نوشیدن آب+تصویر



اخبار علمی - راهی برای تشویق افراد به نوشیدن آب+تصویر

مخزن آب سخنگو، رهگذران را برای نوشیدن آب روزانه تشویق می‌کند.

شرکت You Are What You Drink با همکاری آژانس Y&R و VML مخزن آبی مخصوص رهگذران در خیابان‌های آمریکا نصب کرده است؛ این مخزن آب قادر به گفتن کلمات است و رهگذران را به نوشیدن آب تشویق می‌کند.

این مخزن آب دارای سنسورهای مختلف است که این سنسورها به منظور راهنمایی رهگذران و تشویق آنها برای نوشیدن آب پیش‌بینی شده است.

با نزدیک شدن رهگذران به مخزن آب، مخزن به صدا در آمده و با آنها ارتباط برقرار می‌کند و با کلمات طنزآمیز، آنها را تشویق به نوشیدن آب می‌کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,راهی برای تشویق افراد به نوشیدن آب

 

اخبار,اخبار گوناگون,راهی برای تشویق افراد به نوشیدن آب

 

 اخبار علمی - فارس