اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوشتن این عبارت توسط زنان حرام است!



فتاوای مضحک , فرقه وهابیت

نوشتن این عبارت توسط زنان حرام است!

چندی است که بازار صدور فتاوای مضحک از سوی علمای فرقه وهابیت به شدت داغ شده است و هر کدام برای اینکه شهرت بیشتری کسب کنند، فتوای مضحک‌تری صادر می‎کنند.

 چندی است که بازار صدور فتاوای مضحک از سوی علمای فرقه وهابیت به شدت داغ شده است و هر کدام برای اینکه شهرت بیشتری کسب کنند، فتوای مضحک‌تری صادر می‎کنند.

ابنا نوشت: أبوالبراء یکی از این شیوخ وهابی است که خود را در شبکه اجتماعی توییتر با نام «علامه أبوالبراء» معرفی کرده و در زمینه صدور فتاوای مضحک رنج‎های بسیاری را نیز متحمل شده است.

این مفتی وهابی که عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی نیز هست، در جدیدترین و مضحک‌ترین فتوای خود، در صفحه شخصی توییترش آورده است: نوشتن عبارت «هههههه» از سوی بانوان دلالت بر خندیدن حرام دارد.

أبوالبراء در توجیه این فتوا می‌افزاید: استفاده از این عبارت بدان جهت حرام است که مردان را به فکر اقدامات حرام می‎اندازد.

بخش مضحک‌تر ماجرا آنجاست که وی آورده است: در صورتیکه از «ه» بیشتری استفاده شود، شدت حرام بودن آن افزایش می‎یابد.

این عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی برای جلوگیری از ارتکاب این فعل حرام! چاره ای اندیشیده و ادامه داده است: بهتر است که زنان به جای عبارت «هههههه» از عبارت «خنده عفیفانه» استفاده کنند.

پیش‎تر نیز أبوالبراء در فتوایی در مورد «استفاده زن از کولر در غیاب همسر» گفته بود: روشن کردن کولر برای زن، در غیاب شوهر حرام است. وقتی زنی در غیاب همسر خود کولر خانه را روشن کند، ممکن است همسایه متوجه شود که زن در منزل است و به همین سبب مرتکب زنا و فحشا شود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
خریدن خیار و موز،توسط زنان،حرام است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوشیدن کفش پاشنه دار برای زنان حرام است!



 

«مرکز فرهنگ عربی» در بیروت اخیرا کتابی منتشر کرد که به عجیب ترین و خنده دار ترین فتواهای وهابیت اختصاص دارد. به گزارش آخرین نیوز به نقل از شیعه آنلاین، نویسنده این کتاب "احمد عرفج" از کشور عربستان سعودی است.

وی پیش بینی کرده که کتابش یکی از پرفروش ترین کتاب های سال در نمایشگاه های مختلف جهان عرب شود. او همچنین معتقد است که این کتاب خشم شدید وهابیون را بر می انگیزد.

وی در مقدمه کتاب خود برای نمونه به چند فتوای بسیار مسخره که توسط سرشناس ترین چهره های وهابیت صادر شده، اشاره کرده است. از جمله این فتواهای عبارتند از:

1- حرام بودن پوشیدن کفش پاشنه بلند

2- خوردن غذا با قاشق

3- داشتن راننده یا خدمتکار در منزل

4- دست تکان دادن به بازیکنان فوتبال

5- نوشتن مقاله در مطبوعات

6- انداختن عبا روی کتف.../آخرین نیوز