اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوروز 92 کدام ستاره ها به سینما می آیند؟


در پی قطعی شدن اکران نوروزی می‌توان از مهدی‌هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی، شهاب حسینی‌، نگار جواهریان و اکبر عبدی به عنوان بازیگرانی که در ایام نوروز بر پرده سینماها حضور دارند، نام برد.

خبرگزاری ایسنا: در پی قطعی شدن اکران نوروزی می‌توان از مهدی‌هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی، شهاب حسینی‌، نگار جواهریان و اکبر عبدی به عنوان بازیگرانی که در ایام نوروز بر پرده سینماها حضور دارند، نام برد.

 مهدی‌هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی بازیگران اصلی «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی هستند.

مهدی‌هاشمی که سال گذشته با «ضدگلوله» در جشنواره فیلم فجر درخشید و این فیلم امسال روی پرده سینماها آمد در جشنواره فجر 31 با «فرزند چهارم» حاضر بود.



این بازیگر دو فیلم توقیف شده «خانه پدری» و «تلفن همراه رییس‌جمهور» را نیز آماده اکران دارد، ‌هاشمی در «رژیم طلایی» ایفاگر یک نقش کمدی است. مریلا زارعی هم سال گذشته «خوابم میاد» را در جشنواره فیلم فجر داشت و این فیلم آخرین اثر اکران شده او است که به فروش میلیاردی دست پیدا کرد.

این بازیگر که فیلم توقیفی «خرس» را آماده اکران دارد در این دوره جشنواره با فیلم‌های «همه چیز برای فروش» و «هیس دخترها فریاد نمی زنند» متقاضی بود که تنها فیلم دومش موفق به حضور شد.

امین حیایی که به تازگی کنسرت نمایش موزیکال «قحطی نور» را روی صحنه تالار وحدت دارد در سال جاری دو فیلم «اختاپوس» و «قلاده‌های طلا» را روی پرده سینماها داشت. این بازیگر نیز فیلم «خودزنی» را پشت اکران دارد. در «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری؛ شهاب حسینی‌، نگار جواهریان و فرشته صدرعرفایی نقش‌های اصلی را دارند.

شهاب حسینی‌ که در حال حاضر «من و زیبا» را در حال اکران دارد پیش از این نیز «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» از او اکران شد، این بازیگر در جشنواره فیلم فجر علاوه بر «حوض نقاشی» که در آن نقش متفاوتی را ایفا می‌کند با فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» نیز حاضر بود. حسینی فیلم توقیف شده «خانه پدری» را آماده اکران دارد.

نگار جواهریان هم چندی پیش «بیخود وبی‌جهت» را در حال اکران داشت.

در «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی، اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی و محبوبه بیات به ایفای نقش می‌پردازند.

اکبرعبدی که بعد از موفقیتش با فیلم«خوابم میاد» بار دیگر این روزها دوران پرکاری را سپری می‌کند در «رسوایی» در نقش یک روحانی ظاهر شده است.

در «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی؛ امیر جعفری، اشکان خطیبی، بهاران بنی احمدی، مهرداد صدیقیان، سروش صحت، محمدرضا غفاری، مارتین‌ شمعون‌پور، ‌روشنک گرامی، ندا جبراییلی و امید روحانی حضور دارند.

انیمیشن سینمایی «تهران 1500» به کارگردانی بهرام عظیمی دیگر فیلمی است که در نوروز اکران می‌شود و در این فیلم برای اولین بار بازیگران مطرح سینما همچون هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، حسام نواب صفوی و مهتاب نصیر پور در قالب شخصیتی کارتونی حضور پیدا کرده‌اند و با صدای خودشان به کاراکترشان جان داده‌اند.

محمد رضا شریفی‌نیا تنها بازیگر فیلم‌های نوروزی است که دو فیلم همزمان روی پرده خواهد داشت.

فیلم سه بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی که به تازگی به جمع فیلم‌های نوروزی اضافه شده است در آن پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، مهران رجبی، حسام شجاعی، نیما شاهرخ شاهی و مهدی مقدم (خواننده پاپ) ایفای نقش کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
شعر عمو نوروز به مناسبت نوروز 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرهای جدید از 4 ستاره سینما



خبرهای جدید از 4 ستاره سینما

 

عزت ا... انتظامی و عبور از راه آبی ابریشم
عزت ا... انتظامی بازی در فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم»، جدیدترین ساخته «محمد بزرگ نیا» را به پایان رساند.تدوین این فیلم توسط «مصطفی خرقه پوش» در حال انجام می باشد و صداگذاری آن، چندی پیش به طور هم زمان آغاز شده است. پروژه سینمایی «راه آبی ابریشم» با حمایت کامل بنیاد سینمایی فارابی ساخته می شود و نخستین نمایش آن، در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود. فیلم نامه این اثر را که یکی از فیلم های فاخر سینمای ایران می باشد، محمد بزرگ نیا نوشته است. داستان این فیلم درباره ناخدایی به نام «سلیمان » است که هزار سال پیش، تصمیم می گیرد مال التجاره ارزشمندی را از بندر «سیراف» به چین برساند و این سفر، از خلیج فارس آغاز می شود. به جز عزت ا... انتظامی بازیگران دیگری چون بهرام رادان، داریوش ارجمند، رضا کیانیان، پگاه آهنگرانی، پیام دهکردی، مهدی سیاحی، محسن حسینی، فرشید صمدی پور، هوشنگ قوانلو، محمدعلی قویدل، حمیدرضا میلاد و بازیگرانی از کشورهای چین و تایلند، در این پروژه تاریخی نقش آفرینی می کنند. عزت ا... انتظامی که بازی های ماندگار و درخشانی در فیلم هایی چون «هامون»، «اجاره نشین ها»، «بانو»، «روسری آبی»، «خانه خلوت»، «حاجی واشنگتن»، «خانه ای روی آب» و هم چنین سریال «هزاردستان» از خود ارائه داده است، در جشنواره سال گذشته فجر، با فیلم «چهل سالگی» علیرضا رئیسیان حضور داشت. وضعیت نمایش این فیلم، هنوز مشخص نشده است.

 

خبرهای جدید از 4 ستاره سینما

 

شقایق فراهانی با باغ قرمز می آید
«شقایق فراهانی» تابستان امسال با فیلم «باغ قرمز» میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که کارگردانی آن را «امیر سماواتی» برعهده داشته است، در جشنواره بیست و هشتم فجر با مشکل سینک صدا به نمایش درآمد. این فیلم هم اکنون پس از دریافت پروانه نمایش، با کیفیت صدا و تصویر مناسب میهمان سالن سینماها می شود. به جز شقایق فراهانی، امین تارخ، لیلا اوتادی، مرتضی ضرابی، رامین راستاد، نیکی نصیریان و فریدالدین، بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. داستان «باغ قرمز» روابط انسانی میان «داوود و مهناز» از جنوبی ترین نقطه شهر و یک پزشک و همسرش، از شمالی ترین نقطه شهر را روایت می کند. شقایق فراهانی که با فیلم «لیلا»ی مهرجویی به عرصه سینما گام نهاد، در فیلم هایی چون «طوطیا»، «پروانه» و «شب های تهران» ایفای نقش داشته است. وی سال گذشته با فیلم «محاکمه در خیابان» مسعود کیمیایی میهمان پرده سینماهای کشور بود. فراهانی علاوه بر تلویزیون در برخی فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی بازی کرده است.

 

خبرهای جدید از 4 ستاره سینما

 

شهره لرستانی و باز هم سینمای کمدی
شهره لرستانی بازی در فیلم سینمایی «یک جیب پرپول، یه گواهینامه»، جدیدترین ساخته قدرت ا... صلح میرزایی را به پایان رساند. مراحل فنی این فیلم به تازگی به پایان رسیده و آماده اکران عمومی است و پس از دریافت پروانه نمایش عمومی، روانه سالن های سینما می شود. نود درصد از بازیگران «زندگی شیرین» که سال گذشته اکران شد، در «یک جیب پرپول، یه گواهینامه» ایفای نقش دارند. این کمدی اجتماعی براساس فیلم نامه ای از «قدرت ا... صلح میرزایی» ، در شهریار، لواسان و تهران، جلوی دوربین رفته است. شهره لرستانی که با بازی در فیلم «لیلی با من است» کمال تبریزی و سریال تلویزیونی «آوای فاخته»، به چهره ای نام آشنا بدل شد، در سال های اخیر بیشتر تمرکز خود را به بازی در فیلم ها و مجموعه های طنز تلویزیونی معطوف کرده است.

 

خبرهای جدید از 4 ستاره سینما

 

مهران رجبی از قهوه خانه بهشت می گوید
مهران رجبی در مجموعه تلویزیونی «قهوه خانه بهشت» به کارگردانی «محمدتقی انصاری» ایفای نقش خواهد کرد. داستان های این سریال را «قاسم انصاری» و «حمیدرضا لوافی» نوشته اند. «قهوه خانه بهشت» در ۲۳ قسمت ساخته می شود و قرار است هر شب از شبکه اول سیما روی آنتن رود. داستان این سریال درباره پیرمردی است که قهوه خانه ای در مرز مهران دارد. او در انتظار بازگشت پسرش از سفر کربلا است.مهران رجبی که در سال های اخیر بیشتر فعالیت خود را به بازی در فیلم های کمدی و طنز و مجموعه های مناسبتی معطوف کرده در فیلم هایی چون «ایستگاه متروک»، «مارمولک» و «زیر نور ماه»، ایفای نقش داشته است. در «قهوه خانه بهشت» به جز مهران رجبی بازیگران دیگری چون عنایت بخشی، سیاوش قاسمی، افشین سنگ چاپ، مرتضی گرامی و کیانوش گرامی حضور خواهند داشت.