اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوجوان نابغه مسلط به 23 زبان دنیا +عکس



نوجوان نابغه مسلط به 23 زبان دنیا +عکس
نوجوان آمریکایی اهل نیویورک می تواند به 23 زبان دنیا از جمله عبری، عربی، سواحیلی و چینی صحبت کند. این نوجوان 16 ساله موفق شده به تنهایی و بدون معلم به آموختن 23 زبان دنیا اقدام کند و آن‌ها را فرا بگیرد.

چند کلمه کلیدی

«تیموتی دونر» می گوید: یادگیری زبان های مختلف را از زبان عبری شروع کردم و اکنون برخی از زبان‌هایی که قادر به صحبت کردن و یا در حال یادگیری آنها هستم شامل زبان‌های فرانسوی، لاتین، یونان باستان، چینی، ژاپنی، عربی و پشتو هستند.
به گزارش روزنامه تلگراف، توانایی نادر «تیموتی» به او این امکان را داده تا بتواند با بسیاری از مردم در کشورهای مختلف جهان مکالمه کرده و ارتباط بگیرد..../isna.ir

 


ویدیو مرتبط :
Doner نابغه نیویورکی که در 17 سالگی به 23 زبان مسلط است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخت ترین قسمت حرفه مدلینگ از زبان معروفترین مدل دنیا +عکس



کارا دلوینگ,عکس کارا دلوینگ,کارا دلوینگ معروفترین مدل دنیا,مدل

سخت ترین قسمت حرفه مدلینگ از زبان معروفترین مدل دنیا +عکس
معروفترین مدل دنیا از کفشهای پاشنه بلند متنفر است به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: هیچ شکی وجود ندارد که " کارا دلوینگ" در حال حاضر یکی از معروفترین مدلهای دنیاست. پیش بینی میشود که وی در سال  2013 میلادی موفقیت های زیادی در عرصه مد را تجربه کند.

تصویر این مدل 20 ساله ماه گذشته روی مجله معروف " ووگ" به چاپ رسید. او در مورد حرفه اش میگوید: عاشق مدل بودن هستم و خیلی خوشحالم که این شانس را داشتم که وارد عرصه مد شوم. هرگز تصور نمیکردم روزی یک مدل باشم. من همیشه تصور میکردم که مدلها انسانهایی خاص هستند که با بقیه فرق دارند و آرزوی من این بود که روزی یک مدل باشم.
او برای برندهای معتبری نظیر : شانل ، گوچی و دی اند جی کار کرده است و تازه ترین کار او حضور در جشنواره مد نیویورک است.
او همچنین یکی از مدلها موفق برند " ویکتوریا سکرت " است که با نام " فرشته های ویکتوریا" شناخته میشوند. او معتقد است سخت ترین و بدترین قسمت حرفه مدلینگ استفاده از کفش های پاشنه بلند روی سن است.
او تاکید میکند که دختری کاملا خجالتی است و هرگز اعتماد به نفس کافی در رویایی با غریبه ها را نداشته است.

کارا دلوینگ,عکس کارا دلوینگ,کارا دلوینگ معروفترین مدل دنیا,مدل

کارا دلوینگ,عکس کارا دلوینگ,کارا دلوینگ معروفترین مدل دنیا,مدل

 منبع:pardad.ir