اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوجوانی دختر 5ساله را کشت و جنازه اش را در سطل زباله انداخت



نوجوانی دختر 5ساله را کشت و جنازه اش را در سطل زباله انداخت

یک دوست خانوادگی نزدیک و قابل اعتماد، به قتل وحشیانه یک دختر 5ساله نیویورکی،که بدنش در سطل زباله پیدا شده، متهم شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خانواده دختر 5ساله "ایزابلا" صبح دوشنبه با پلیش تماس گرفتند و گمشدن دخترشان را از خانه مادربزرگش،اطلاع دادند.مادربزرگ "ایزابلا" گفت: آخرین بار او را شب قبل با یک نوجوان و دوست خانوادگیشان "جان فریمن" دیده بود.

مقامات پلیس نیویورک می گویند،"تایلر بست" 18ساله دوشنبه پیش پلیس رفت و آنها را به سوی محل بدن "ایزابلا"، که دو خیابان دورتر از خانه مادربزرگ وی بود، راهنمایی کرد و گفت "فریمن" را کمک کرده تا مخفی شود.پلیس "فریمن" را به اتهام قتل و "تایلر" را به اتهام همدستی با او دستگیر کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فاکس نیوز؛ کاراگاه تامپسون گفت: روی بدن کودک نشانه ای از صدمات دیده می شود،اما هیچ نشانه ای از سوء استفاده جنسی دیده نمی شود. وی درمورد مراجعه "تایلر" به پلیس گفت: من تصور می کنم این وجدان او بود که باعث شد اطلاع بدهد./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
انداختن خنده دار زباله درون سطل زباله توسط دختر خانمها.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر نوزادش را درون سطل زباله انداخت



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - مادر نوزادش را درون سطل زباله انداخت

پلیس آمریکا از کشف نوزاد بدحال داخل یک سطل زباله‌ خبر داد.

پلیس آمریکا اعلام کرد: مالک خانه ای که این نوزاد در آن پیدا شده حین وارسی در اطراف خانه چندین لکه خون پیدا کرد که پس از پیگیری های بعدی رد لکه های خون در نهایت به سطل زباله رسید.

بنابر اعلام پلیس، پس از بررسی های بیشتر داخل سطل زباله، کیسه ای پیدا کرد که داخل آن نوزادی پیچیده شده در یک پتو بود. مادر این نوزاد پس از به دنیا آوردن فرزندش او را داخل سطل زباله رها کرده بود.

پلیس آمریکا با تایید شناسایی مادر این نوزاد اعلام کرد: این زن پس از به دنیا آوردن فرزندش او را داخل سطل زباله رها کرده است.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، بنابر اعلام پلیس محلی، اتهام قتل نافرجام و به خطر انداختن جان یک کودک متوجه این زن است. 

اخبار حوادث - ایسنا