اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوازندگی کیهان کلهر در ارکستری آمریکایی


نوازنده چیره‌دست کمانچه با همراهی ارکستر سمفونیک‌ هارتفورد روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: نوازنده چیره‌دست کمانچه با همراهی ارکستر سمفونیک‌ هارتفورد روی صحنه می‌رود.

نوازندگی کیهان کلهر در ارکستری آمریکایی

این ارکستر برعهده کارولاین کوان است و کیهان کلهر درکنار این ارکستر، کمانچه خواهد نواخت. این اجرا از ٩ تا ١٢ ماه ژوئن (٢٠ تا ٢٣ خردادماه) روی صحنه خواهد رفت. «هارتفورد» یک ارکستر آمریکایی مستقر در شهر ‌هارتفورد است و یکی از ارکسترهای مهم این منطقه محسوب می‌شود.

این درحالی است که کلهر، پیش از این ٩ شب اجرا در تهران و در تالار وحدت داشت و تور شهرستان‌های خود را نیز پس از حدود ٨‌سال در ایران روی صحنه برد. کلهر مدتی کوتاه با گروه «شیدا» در مرکز هنری «چاووش» همکار بود. در ١٧سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس برای ادامه تحصیل راهی کانادا شد و در رشته آهنگ‌سازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.


ویدیو مرتبط :
نوازندگی کیهان کلهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همکاری کیهان کلهر با آمریکایی ها در لندن


کیهان کلهر، نوازنده چیره‌دست کمانچه که این روزها در زمینه اجرای صحنه‌ای بسیار پرمشغله است در جدیدترین اجرای خود با گروه «بروکلین رایدر» همراه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: کیهان کلهر، نوازنده چیره‌دست کمانچه که این روزها در زمینه اجرای صحنه‌ای بسیار پرمشغله است در جدیدترین اجرای خود با گروه «بروکلین رایدر» همراه می‌شود.



 کنسرت کیهان کلهر و این گروه موسیقی آمریکایی 1 ژوئن (امروز) در باربیکن‌سنتر لندن برگزار خواهد شد. در این کنسرت قطعاتی از آلبوم «شهر خاموش» که از آثار پرمخاطب این هنرمند است، اجرا خواهد شد.

کالین جاکوبسن، جانی گندلزمن (ویلن)، نیکولاس کوردز (ویولا)، اریک جاکوبسن (ویلنسل)، جفری بیچر(کنترباس) و مارک سوتر (نوازنده ساز های کوبه‌ای) از اعضای «بروکلین‌رایدر» هستند که کیهان کلهر را در این اجرا همراهی می‌کنند.