اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوازندگان خیابانی پاسخ ضرغامی را دادند


انتشار صحبت های رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اینستاگرامش درباره موسیقی خیابانی، با واکنش یک گروه موسیقی همراه شد.

موسیقی ما: انتشار صحبت های رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اینستاگرامش درباره موسیقی خیابانی، با واکنش یک گروه موسیقی همراه شد.

 صبح امروز عزت الله ضرغامی در یک پست اینستاگرامی درباره حمایت از موسیقی خیابانی مطالبی را عنوان کرد که همین موضع گیری جالب رئیس سابق صداو سیما واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

گروه موسیقی «زرد یواش» که یکی از فعال ترین گروه های موسیقی خیابانی است، پس از انتشار صحبت های ضرغامی، در یادداشتی نسبت به صحبت‌ها و مواضع متناقض قبلی و کنونی رئیس سابق رسانه ملی واکنش نشان داد.

در متن این یادداشت که برای انتشار در اختیار قرار داده شده است، آمده:

«جناب آقای سیّد عزت اللّه ضرغامی، سلام
متن وفیلمی در صفحه رسمی‌تان منتشر كردید كه جای تامل دارد و شاید موجب خوشحالی !

ای كاش شما در خصوص موسیقی و مخصوصاً موسیقی خیابانی زودتر به فكر می افتادید. چرا كه بزرگترین رسانه كشور روزی در دستان شما بود و همین جوانانی كه شما از مهر و محبتشان صحبت می كنید و جوگیر می شوید در خیابان. ای كاش پیش از آن كه حال حاضر در خصوص موسیقی خیابانی و چاره اندیشی برای این موضوع و احساساتی شدن، تحقیق می كردید كه آیا وزارت ارشاد به این موضوع رسیدگی كرده؟

ای كاش اطلاع داشتید كه موسیقی خیابانی یك پدیده نیست و داستانشان به خنیاگران و گذشته های خیلی دور می رسد.

ای كاش می دانستید این جوانان فقط برای غم نان در سرما و گرما در خیابان تلاش نمی كنند و هزار ای كاش دیگر...

سر آخر بیاییم كاری كه خودمان می توانیم انجام بدهیم را از دیگران طلب نكنیم .
گروه موسیقی "زرد یواش"


ویدیو مرتبط :
‫نوازندگان خیابانی ، تهران ، میدان تجریش‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرغامی پاسخ نامه خمینی رامنتشر كند



 

ضرغامی

 

ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذكری گفت: شما خودتان ابتدا باید روشن كنید كه آیا اصلا چنین نامه‌ای(نامه سید حسن خمینی به ضرغامی) نوشته شده است یا نه سپس در مورد آن حاشیه‌هایی را بگویید.

 

نماینده كهگیلویه در تذكری خواستار شد تا ضرغامی پاسخ نامه سیدحسن خمینی را منتشر كند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در پایان جلسه علنی روز یكشنبه محمدعلی بزرگواری نماینده كهگیلویه در تذكری آیین‌نامه‌ای گفت: روز گذشته برخی روزنامه‌ها از طرف یكی از نمایندگان مجلس نوشته است كه سیدحسن خمینی به برنامه شاخص صداوسیما اعتراض كرده است.

وی گفت: اگر نامه آقای سیدحسن خمینی محرمانه بوده است این نماینده از كجا فهمیده است و اگر محرمانه نیست چرا صداوسیما آن را منتشر نمی‌كند.

وی از ضرغامی خواست تا پاسخ نامه سیدحسن خمینی را منتشر كند.

این نماینده مجلس افزود: مشكل آقایان بیانات راهگشای امام راحل نیست بلكه به خاطر این است كه در این برنامه سخنان برخی خواص حامی سران فتنه پخش می‌شود كه مخالف با مواضع فعلی آنان است.

بزرگواری اظهار داشت: اینكه برخی می‌گویند سخنان امام گزینشی انتخاب شده است را قبول ندادم، چراكه سخنان امام همیشه در تایید نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه و در مخالفت با استكبار و فتنه‌گری و توطئه علیه نظام و در واقع روح سخنان ایشان است.

وی تصریح كرد: اگر می‌توانید یك كلمه از امام بیاورید كه از آمریكا، انگلیسی و فتنه‌گران حمایت كرده باشد.

این نماینده اصولگرا خاطرنشان كرد: چرا برخی می‌خواهند امام را در انحصار حزب و گروهی خاص قرار دهند.

محمدحسن ابوترابی‌فرد كه ریاست بخش پایانی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذكری گفت: شما خودتان ابتدا باید روشن كنید كه آیا اصلا چنین نامه‌ای نوشته شده است یا نه سپس در مورد آن حاشیه‌هایی را بگویید.