اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«نهنگ عنبر» گوی سبقت را ربود


تنوع فیلم‌های اکران دوم نوروز مناسب انتخاب شد اما تنها فیلم‌های کمدی در این میان توانست نظر مخاطب را جلب کند و «نهنگ عنبر» گوی سبقت را در این میان در جلب مخاطب از دیگر فیلم‌ها ربود.

خبرگزاری فارس: در میان فیلم های اکران شده با تنوع موضوعی تنها فیلم هایی توانسته نظر مخاطب را جلب کند که با مضمون کمدی همراه بوده است و در این میان «نهنگ عنبر» گوی سبقت را از دیگران ربوده است این درحالی است که اکثر فیلم های اکران توسط رسانه ملی تبلیغ می شوند.
 
امیر قطبی مدیر فروش دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «نهنگ عنبر» توضیح داد: فیلم در شب گذشته (21 خردادماه) در تهران به فروش 115 میلیون تومانی دست یافت و تاکنون در تهران فروش 1 میلیارد و 220 میلیون تومان و شهرستان 400 میلیونی شد.
 
وی ادامه داد: این فیلم در تهران 24 سالن سینما و در شهرستان 35 سالن در اختیار دارد که تاکنون به فروش 1 میلیارد و 620 میلیون تومان رسیده است. این فیلم از 30 اردیبهشت در سینماهای تهران اکران شده است.
 
قطبی درباره فروش فیلم «قصه‌ها» توضیح داد: فیلم سینمایی «قصه‌ها» پس از 35 روز نمایش در تهران به فروش 600 میلیون و در شهرستان به فروش 300 میلیون تومان دست یافته است.
 
«آتیش بازی» دیگر فیلم با موضوع کمدی است که اعلام دفتر پخش هدایت فیلم فیلم شب گذشته «پنج شنبه» (21 خردادماه)به فروش 30میلیون توماندست یافت. این فیلم در تهران به فروش 335 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 230 میلیون دست یافته است.
 
تعداد سینماهای این فیلم در تهران 30 سالن نمایش و در شهرستان 37 سالن سینما می باشد که فروش کل فیلم 565 میلیون تومان بوده است.  
 
اسب سفید پادشاه دیگر فیلم اکران شده در اکران دوم نوروز است که با توجه به موضوع فیلم که ملودرام اجتماعی است آنگونه که شایسته است نتوانست نظر مخاطب را جلب کند و براین اساس شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه مولود درباره فروش فیلم توضیح داد: فیلم در حال حاضر 18 سالن سینما تهران در اختیار دارد و تاکنون 110 میلیون تومان فروش داشته است و در شهرستان با داشتن 15 سالن سینما 70 میلیون تومان فروش داشته است.  
 
دفتر رسانه مولود پخش فیلم «من دیه گو مارادونا» را هم عهده دار است این فیلم که نتوانست سرگروه خود را حفظ کند، این فیلم همچنان به اکران اش در برخی  سالن ها ادامه داده است و طبق اعلام دفتر رسانه مولود: تاکنون در تهران به فروش 410 میلیون و در شهرستان به فروش 190 میلیون دست یافته است.  
 
تا زمانی که گزارش اکران را آماده کردیم سعید خانی مدیر پخش دفتر صبا فروش «در دنیای تو ساعت چند است» را اعلام نکرد و به تلفنش پاسخ نگفت.


ویدیو مرتبط :
‫نهنگ عنبر 2‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«فامیل دور» کلاه قرمزی گوی سبقت را ربود



فامیل دو,کلاه قرمزی

معاون سیما: «فامیل دور» کلاه قرمزی گوی سبقت را ربود

معاون سیما در مراسم تقدیر از برترین‌ برنامه‌های نوروزی تلویزیون، درباره‌ی برنامه‌ی «کلاه قرمزی» شبکه دو اینگونه اظهار کرد: در این برنامه تمام عروسک‌های «کلاه قرمزی» موفق بودند به خصوص شخصیت‌ فامیل دور که گوی سبقت را از سایر عروسک‌ها ربود.

علی دارابی همچنین گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها و پیامک‌های ارسال شده در ارتباط با «پایتخت 2»، بینندگان مطالبه‌ی ساخت «پایتخت 3» را دارند و دوستان باید خودشان را برای ساخت سری سوم آماده کنند.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، معاون سیما در مراسم تقدیر از برترین برنامه‌های نوروزی شبکه‌های تلویزیونی، از سریال «پایتخت 2» به جهت کارگردانی، فیلمنامه و بازی خوب و از سریال «آب‌پریا» به واسطه‌ی گفتمان توجه به محیط زیست، همچنین از برنامه‌های «کلاه‌ قرمزی»، «فیتیله» و ... تشکر کرد.

علی دارابی در این مراسم ضمن تشکر از گروه «پایتخت 2»، خاطرنشان کرد: از گروه «پایتخت 2» تشکر می‌کنم که در فصل دوم توانست مخاطبان و رضایت بیشتری را جذب خود کند.

وی افزود: سریال «پایتخت 2» به خاطر روایت آداب و سنت‌ها و همچنین فیلمنامه، بازی و کارگردانی خوب، مجموعه‌ی قابل تقدیری را ارائه کرد.

معاون سیما در ادامه با اشاره به سریال «آب‌پریا» مرضیه برومند، یادآور شد:‌ این مجموعه به واسطه‌ی گفتمان توجه به محیط زیست و همچنین توجه به اهمیت این حوزه در دنیا با داستان خوبی که داشت، پس از مدت‌ها توانست بینندگان را با کار خانم برومند پای تلویزیون بنشاند.

دارابی در ادامه از برنامه‌های ورزشی، مستند و معارفی شبکه‌های سیما که در ایام نوروز به روی آنتن رفتند، به عنوان پدیده‌ی تلویزیون در نوروز 92 یاد کرد.

او در ادامه خاطرنشان کرد:‌ از میان برنامه‌های کودک تلویزیون، گروه فیتیله‌یی‌ها هم قابل تقدیر بودند.

معاون سیما در پی صحبت‌های خود با اشاره به فیلم‌های سینمایی تلویزیون در ایام نوروز، گفت: از میان 307 فیلم سینمایی که در مدت طولانی بیست‌و چند روزه تعطیلات نوروزی به روی آنتن شبکه‌های تلویزیون رفتند، 150 فیلم ایرانی بودند که سیما فیلم، شبکه دو و سه سیما سهم بیشتری در تولید این فیلم‌ها داشتند که جا دارد از آن‌ها تشکر کرد.

وی همچنین درباره‌ی کنداکتور شبکه‌های جدید تلویزیون، خاطرنشان کرد: کنداکتور خوب شبکه‌های جدید تلویزیون توانست با چیدمان مناسب مورد توجه بینندگان قرار بگیرد.

دارابی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال 92 تولیدات سیما کیفی‌تر شوند، تصریح کرد: امید است که سال 92 شاهد این باشیم که تولیدات سیما کیفی‌تر شوند؛ بر این اساس این اتفاق عزم جدی برنامه‌سازان و مدیران را می‌طلبد./ایسنا