اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نهمین دوئل امیر و پرویز


امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی برای نهمین بار در لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.

خبرآنلاین:  امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی برای نهمین بار در لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.

این دو مربی استقلالی عصر سه شنبه در حالی در دیدار معوقه هفته دهم به دیدار هم می روند که در 8 بازی قبلی هر کدام 3 برد مقابل دیگری بدست آورده اند. اولین رویارویی این دو مربی در دور رفت لیگ 83 بود که صباباتری مظلومی مقابل استقلال قلعه نویی به تساوی 1-1 رسید. دومین مصاف آنها در کرمان اتفاق افتاد که در دور رفت لیگ 87 مس با مظلومی 1- صفر استقلال و قلعه نویی را شکست داد. در بازی برگشت اما قلعه نویی با پیروزی 2-1 جبران شکست کرد.

یک سال بعد قلعه نویی با سپاهان مقابل مظلومی و مس 3- صفر پیروز شد تا حکم اخراج مظلومی برای امضا به دفتر مدیریت باشگاه فرستاده شود. چهار دیدار بعدی آنها زمانی بود که مظلومی سرمربی استقلال بود. در فصل 89 استقلال با پرویز مظلومی در بازی رفت 4-3 سپاهان قلعه نویی را برد و در بازی برگشت نیز تساوی 1-1 حاصل شد. در فصل 90 مظلومی و تیمش در آزادی 3-2 به تراکتور سازی و قلعه نویی باختند، اما در بازی برگشت و در یک دیدار بحث برانگیز استقلال با دو پنالتی تراکتور را در تبریز شکست داد.

فصل گذشته نیز پرویز مظلومی در میانه فصل سرمربی آلومینیوم هرمزگان شد اما این اتفاق زمانی روی داد که استقلال هر دو بازی خود را با این تیم پشت سر گذاشته بود.


ویدیو مرتبط :
یادواره ی 30 امین سالگرد شهادت امیر سرلشکر پرویز خوشرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدینی اجازه دوئل پدر و پسری را به قلعه نویی ها می دهد؟/هوتن در برابر امیر!



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - عابدینی اجازه دوئل پدر و پسری را به قلعه نویی ها می دهد؟/هوتن در برابر امیر!

جدال پارسه و استقلال بیش از هر چیز از این نظر برای قلعه نویی اهمیت دارد که می تواند فرصتی باشد تا پسرش فوتبالش را به رخ بکشد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ هوتن قلعه نویی در ابتدای سال جاری درحالی که قصد داشت به تیمی نظامی برود ، به تست پارسه تهران رفت و این طور که نزدیکان به سرمربی استقلال می گویند مربی تیم بدون اینکه او را بشناسند انتخابش کردند تا بازیکن تیمی شود که مالکیتش در اختیار عابدینی هاست.

او حالا در بازی های جام حذفی این مجال را دارد که بتواند فوتبالش را برابر استقلال محک بزند. اگرچه هوتن در هفته های سپری شده از لیگ دسته اول فرصتی برای بازی نداشته و بیشتر روی نیمکت نشسته شاید این بار به حکم یکی از عابدینی ها برای دقایقی این شانس را پیدا کند برابر تیم پدرش بازی کند. این خواسته شاید برای قلعه نویی بزرگتر از پیروزی تیمش باشد. او که سال قبل برای بازی دادن پسرش در مسابقه ای تمرین فشار زیادی را تحمل کرد ، این بار خیلی دوست دارد هوتن بتواند در مسابقه ای بزرگ به همه نشان دهد مستقل از پدرش هم می تواند فوتبالیست باشد.

 

چیزی که اگر او مجال بازی هم پیدا کند احتمالا فقط همان هایی شاهدش می شوند که در استادیوم آزادی حضور دارند. باید دید هوتن که در میان بازیکنان پارسه یکی از گرانقیمت ترین اتومبیل ها را دارد می تواند برای خود در فوتبال اسمی دست و پا کند یا سرنوشتش مثل آتیلا حجازی یا محمد پروین می شود که فوتبال را زود کنار گذاشتند و حالا پروین درباره پسرش که کارخانه نان صنعتی زده می گوید:«ممد ما شاطر شده دیگه باید درباره آرد و خمیر و شونه نون حرف بزنه نه فوتبال!»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین